Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Lokiboki, hvor bestilte du tv-en fra? jeg bestilte fra shg.no, men der får dem den ikke inn før 24/5... noe som kan bli litt lenge å vente.

6029524[/snapback]

 

Bestiller den fra Shg.no jeg å, der den er billigst! :)

Ja, faen jeg er skikkelig forbanna nå :realmad:

Dette er sånn ca. 3 gang de utsetter leveringen på den tv'n der..

Det er skikkelig dårlig ass. Ta du som meg å send klage til dem!

Regner med det kan mulig gi oss tv'n litt før, eller en mulig bedre pris :p

Sto tross alt leeenge på siden at den skulle komme 5/5.

 

Synes det blir veldig lenge å vente selv, men prisen gjør nesten (bare nesten) det godt igjen.. Uansett føler meg litt lei av å vente asså :(

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, samme her. Da jeg bestilte stod det 2/5! Så dette var rimelig surt, men finner heller ingen andre steder hvor de selger til en rimelige pris... Har nå sendt klage jeg og, så nå er det bare å håpe på at vi skal kunne få den litt før eller til en billigere penge, det hadde nesten vært et plaster som kunne dekket hele såret.

Lenke til kommentar
Ja, samme her. Da jeg bestilte stod det 2/5! Så dette var rimelig surt, men finner heller ingen andre steder hvor de selger til en rimelige pris... Har nå sendt klage jeg og, så nå er det bare å håpe på at vi skal kunne få den litt før eller til en billigere penge,  det hadde nesten vært et plaster som kunne dekket hele såret.

6031255[/snapback]

 

Hehe, ja dette hadde vært det beste :) Tror jeg skal true med å avbestille vist dem bare beklager seg.. Vist du gjør det samme blir dem sikkert veldig happy :D hehe

Tror det var ca. samme dato da jeg bestilte....

Har gledet meg ganske lenge til å få ny tv nå, derfor det er så utrolig surt at de utsetter HELE tiden. Skulle nesten tro man rett og slett aldri kan stole på datoene de setter.. Rimelig frustrende! :no:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Ja, spørsmålet nå er om jeg skal vente helt til 24? Det hadde vært rimelig kjipt om datoen hadde blitt utsatt igjen. Men så er det jo det at jeg ikke har funnet noe annet sted med så bra tv til slik en rimelig penge. En trusel om avbestilling kunne nok kansje hjulpet, spesielt fra to stk på samme tid.. :hmm:

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Ja, spørsmålet nå er om jeg skal vente helt til 24? Det hadde vært rimelig kjipt om datoen hadde blitt utsatt igjen. Men så er det jo det at jeg ikke har funnet noe annet sted med så bra tv til slik en rimelig penge. En trusel om avbestilling kunne nok kansje hjulpet, spesielt fra to stk på samme tid..  :hmm:

6031927[/snapback]

 

Ja, vi ser hva svaret dems blir... Blir det negativt bare sender vi trusler på samme tid :p

Vist de får 2 trusler om avbestillinger på en dag tror jeg dem mulig blir en smule nervøse..

Jeg har absolutt heller ikke lyst til å vente så lenge med å få tv'n i hus :(

Lenke til kommentar
Bestiller den fra Shg.no jeg å, der den er billigst! :)

Ja, faen jeg er skikkelig forbanna nå  :realmad:

Dette er sånn ca. 3 gang de utsetter leveringen på den tv'n der..

 

Jeg tror du kan glemme at SHG leverer noe i nærheten av de estimatene de setter opp på nettsida si.

 

Jeg satte meg for et par måneder siden på venteliste for en LE-40M61, og det tok seks eller sju uker før de hadde varen på lager. Før den tid hadde TVen heller ikke vært på lager på en god stund (jeg hadde da sjekket nettsidene deres titt og ofte).

 

Ja, jeg endte opp med å kjøpe en annen TV fra en annen sjappe.

 

Ellers finnes det tilbakemeldinger på hardware.no som kan tyde på at de ikke akkurat har den beste etter-salg-supporten, og det høres jo logisk ut all den tid de har presset prisene sine så langt ned at det vel knapt er penger igjen til support etter at TVen er sendt.

;)

Endret av oivindi
Lenke til kommentar
Fikk kapret en LE-40M61 for noen måneder siden :D Kjempe fornøyd med den. Genialt å få den rett fra Samsung. Må bare si at det er værdt å vente på en  LE-40M61....

6032956[/snapback]

 

Jeppers. Knallfornøyd med min 40M61 og. Jeg fikk min fra Euronics på Lambertseter i November.

 

Har du lest siste test i Lyd&Bilde som kom ut nå? Fikk 10 av 10 mulige. Ingen bombe kanskje da den allerede har fått EISA (Eurpean ett eller anna for alle bransjemagasinene) prisen for 2005 og 2006 som beste LCD TV.

 

Problemet hvis man må sitte vente lenge på sin bestilling er jo at det kommer nyere modeller hele tiden. Dog prisene er veldig høye rett etter launch. Men jeg fikk god pris på min i November, 25.000.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Si meg, støtter LE26R72B "60hz" tenkte og leke litt med NTSC 60hz biten...

 

Å du som skal ha 32", den er helt syk bra! Er forelsket i min 72B ;)

6034719[/snapback]

 

Støtte for mottak av 720p/1080i i både 50 og 60Hz er et av kravende for "HD ready" merket TV. Og Samsungen din er HD ready.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Si meg, støtter LE26R72B "60hz" tenkte og leke litt med NTSC 60hz biten...

 

Å du som skal ha 32", den er helt syk bra! Er forelsket i min 72B ;)

6034719[/snapback]

 

 

Godt å høre at den er bra :)

Kommer helt sikkert til å bli forelsket i min jeg å :love:

Er rimelig spent på hvordan denne er i forhold til de gamle R-modellene til Samsung..

Ser på papiret ganske mye bedre ut ivertfall :)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en sony KDF-E50A11E.

På denne skal jeg koble på en Xbox 360 og en dvd med komponent.

 

Har en HDMI inn, 1 VGA; 1 komponent. +scart og kompositt.

 

Jeg tenkte å ha Xboxen på komponent(ettersom jeg har den kabelen fra før, og det skal visst være best.) og låne en kabel av kameraten min. Komponent til VGA.

 

På tvn min så er visst vga forbeholdt pc, så det fungerte ikke å ha dvdn der da. (ingen sync eller noe sånt.)

 

Jeg har også en forsterker(yamaha rxv440) med to komponent inn og en ut.

 

Hva vil være beste løsningen for meg for å få best bilde på begge?

 

Han jeg kjøpte forsterkeren av er litt usikker på om forsterkeren gir ut komponent i HD, og han tror jeg vil miste en del bildekvalitet på å bruke den til å swichte..

 

Blir jeg nødt til å velge dvd med HDMI?

 

Håper på rask svar ettersom skal ut og handle etterpå..

5965565[/snapback]

 

 

Er du fornøyd med tven ? Her får man mye tommer for pengene det er helt sikkert. Gidder du å poste noen bilder med xbox 360 på den ?

 

Kjører du Komponent ?

 

Thank you very much :cool:

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en sony KDF-E50A11E.

På denne skal jeg koble på en Xbox 360 og en dvd med komponent.

 

Har en HDMI inn, 1 VGA; 1 komponent. +scart og kompositt.

 

Jeg tenkte å ha Xboxen på komponent(ettersom jeg har den kabelen fra før, og det skal visst være best.) og låne en kabel av kameraten min. Komponent til VGA.

 

På tvn min så er visst vga forbeholdt pc, så det fungerte ikke å ha dvdn der da. (ingen sync eller noe sånt.)

 

Jeg har også en forsterker(yamaha rxv440) med to komponent inn og en ut.

 

Hva vil være beste løsningen for meg for å få best bilde på begge?

 

Han jeg kjøpte forsterkeren av er litt usikker på om forsterkeren gir ut komponent i HD, og han tror jeg vil miste en del bildekvalitet på å bruke den til å swichte..

 

Blir jeg nødt til å velge dvd med HDMI?

 

Håper på rask svar ettersom skal ut og handle etterpå..

5965565[/snapback]

 

 

Er du fornøyd med tven ? Her får man mye tommer for pengene det er helt sikkert. Gidder du å poste noen bilder med xbox 360 på den ?

 

Kjører du Komponent ?

 

Thank you very much :cool:

6036128[/snapback]

 

Enig, noen bilder hadde vært fint ja. Ang det med komponent, så finnes det jo egne komponent spilttere som deler signalet opptil 3 kilder. :D Fås kjøpt på Hifiklubben. :yes:

 

Uansett om Sony sin X serie blir for dyr vurderer jeg strekt denne

Lenke til kommentar
Si meg, støtter LE26R72B "60hz" tenkte og leke litt med NTSC 60hz biten...

 

Å du som skal ha 32", den er helt syk bra! Er forelsket i min 72B ;)

6034719[/snapback]

 

Støtte for mottak av 720p/1080i i både 50 og 60Hz er et av kravende for "HD ready" merket TV. Og Samsungen din er HD ready.

 

Dr Peedee

6035594[/snapback]

 

Ahh tusen takk for svar min gode mann ;) Da skal jeg leke litt og se hehe. Noen som veit om et sted der dem selger billig xbox 360?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en sony KDF-E50A11E.

På denne skal jeg koble på en Xbox 360 og en dvd med komponent.

 

Har en HDMI inn, 1 VGA; 1 komponent. +scart og kompositt.

 

Jeg tenkte å ha Xboxen på komponent(ettersom jeg har den kabelen fra før, og det skal visst være best.) og låne en kabel av kameraten min. Komponent til VGA.

 

På tvn min så er visst vga forbeholdt pc, så det fungerte ikke å ha dvdn der da. (ingen sync eller noe sånt.)

 

Jeg har også en forsterker(yamaha rxv440) med to komponent inn og en ut.

 

Hva vil være beste løsningen for meg for å få best bilde på begge?

 

Han jeg kjøpte forsterkeren av er litt usikker på om forsterkeren gir ut komponent i HD, og han tror jeg vil miste en del bildekvalitet på å bruke den til å swichte..

 

Blir jeg nødt til å velge dvd med HDMI?

 

Håper på rask svar ettersom skal ut og handle etterpå..

5965565[/snapback]

 

 

Er du fornøyd med tven ? Her får man mye tommer for pengene det er helt sikkert. Gidder du å poste noen bilder med xbox 360 på den ?

 

Kjører du Komponent ?

 

Thank you very much :cool:

6036128[/snapback]

 

 

Jeg kjører komponent og synes bildet egentlig blir ganske bra! Sliter litt med å justere svartnivået på den da.. The calibrator var visst ikke helt bra for den.. Tenkte jeg skulle prøve digital video essentials nå..

 

Noen som vet et program man kan bruke for å "fjerne" ting man ikke trenger på dvdn? lMå fjerne et par gig for å brenne ut...

 

Når det gjelder bilder så har jeg bare W900i til å ta bilder med...

Hvis dere har lyst så kan jeg sikkert ta likevel da... :)

¨

Noe spesielt dere vil se? (innganger, HD, spill, vanlig dvd...?)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en sony KDF-E50A11E.

På denne skal jeg koble på en Xbox 360 og en dvd med komponent.

 

Har en HDMI inn, 1 VGA; 1 komponent. +scart og kompositt.

 

Jeg tenkte å ha Xboxen på komponent(ettersom jeg har den kabelen fra før, og det skal visst være best.) og låne en kabel av kameraten min. Komponent til VGA.

 

På tvn min så er visst vga forbeholdt pc, så det fungerte ikke å ha dvdn der da. (ingen sync eller noe sånt.)

 

Jeg har også en forsterker(yamaha rxv440) med to komponent inn og en ut.

 

Hva vil være beste løsningen for meg for å få best bilde på begge?

 

Han jeg kjøpte forsterkeren av er litt usikker på om forsterkeren gir ut komponent i HD, og han tror jeg vil miste en del bildekvalitet på å bruke den til å swichte..

 

Blir jeg nødt til å velge dvd med HDMI?

 

Håper på rask svar ettersom skal ut og handle etterpå..

5965565[/snapback]

 

 

Er du fornøyd med tven ? Her får man mye tommer for pengene det er helt sikkert. Gidder du å poste noen bilder med xbox 360 på den ?

 

Kjører du Komponent ?

 

Thank you very much :cool:

6036128[/snapback]

 

 

Jeg kjører komponent og synes bildet egentlig blir ganske bra! Sliter litt med å justere svartnivået på den da.. The calibrator var visst ikke helt bra for den.. Tenkte jeg skulle prøve digital video essentials nå..

 

Noen som vet et program man kan bruke for å "fjerne" ting man ikke trenger på dvdn? lMå fjerne et par gig for å brenne ut...

 

Når det gjelder bilder så har jeg bare W900i til å ta bilder med...

Hvis dere har lyst så kan jeg sikkert ta likevel da... :)

¨

Noe spesielt dere vil se? (innganger, HD, spill, vanlig dvd...?)

6037598[/snapback]

 

 

Vil gjerne se litt Hd matriale ja, dvd og xbox 360 :cool::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...