Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Jeg var og sammenliknet en 32" r51 med en 32" m51 og jeg personlig syntes forskjellen så ut til å være vel verdt den ekstra tusenlappen for m-modellen. Syntes svart nivået og kontrasten så ut til å være en del bedre, men det kan jo ha noe med instillingene.

 

Takker for svarene! Føler jeg begynner og få litt mer kontroll på hva som er hva nå!

 

Edit: Så nå også at R71 har havnet på en veldig grei pris. Valget blir vel da mellom m51 og r71. :hmm:

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke bildekvaliteten er god nok for noen ekstra tusenlapper, hvor du attpåtil mister det tøffe r51-designet. Skal du først bruke noen ekstra par tusen, oppgrader litt til en plasma eller flere tommer.

5983725[/snapback]

 

Vel, folk har forskjellig smak. :) Jeg mener at M serien er milevis forran R51 på design.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke bildekvaliteten er god nok for noen ekstra tusenlapper, hvor du attpåtil mister det tøffe r51-designet. Skal du først bruke noen ekstra par tusen, oppgrader litt til en plasma eller flere tommer.

5983725[/snapback]

 

Vel, folk har forskjellig smak. :) Jeg mener at M serien er milevis forran R51 på design.

5983743[/snapback]

Enig med deg her Phax, R51 har et design jeg kunnet leve med hvis jeg måtte. Men M serien er bare lekker. Men Uansett - hadde R51 serien stilt med billedkvaliteten til M61 og kostet mindre, så hadde jeg ikke giddet betale mere for designet til M51/M61.

 

Mattman, oppradere til plasma?? Med mindre vi snakker om den derre nye 103 tommeren til Panasonic så blir plasma nedgradering for min del ;)

 

Dr Peedee

(og nei - tror ikke jeg orker en plasma vs LCD diskusjon til. Hehe. Hver sin smak får jeg si da).

Lenke til kommentar

Kan herved med et stort hjerte anbefale Samsung LE-26R72B til de som trenger en luksus tv som ikke er for stor for dem sammen med et stykk Samsung DVD HD950.

 

Så på De utrolige i stad blant mange andre filmer med kjappe bevegelser, helt utrolig bilde!! Mitt beste hjemme "kino" jeg noen gang har hatt!

 

Koblet inn i forsterkeren min til mine JBL høytalere, skal si deg det reiv skinnet av pølsa!

 

HD950 gir genialt bilde, genial perfekt lyd ut, anbefaler og kjøpe egen Audio kabel da de som følger med ikke er så gode.

 

Snart en Xbox 360 med burnout så blir det og låse seg inne fremover og spille som et esel på heroin.

Lenke til kommentar
Kan herved med et stort hjerte anbefale Samsung LE-26R72B til de som trenger en luksus tv som ikke er for stor for dem sammen med et stykk Samsung DVD HD950.

 

Så på De utrolige i stad blant mange andre filmer med kjappe bevegelser, helt utrolig bilde!! Mitt beste hjemme "kino" jeg noen gang har hatt!

 

Koblet inn i forsterkeren min til mine JBL høytalere, skal si deg det reiv skinnet av pølsa!

 

HD950 gir genialt bilde, genial perfekt lyd ut, anbefaler og kjøpe egen Audio kabel da de som følger med ikke er så gode.

 

Snart en Xbox 360 med burnout så blir det og låse seg inne fremover og spille som et esel på heroin.

6001039[/snapback]

 

 

Flott at du ble fornøyd! Deilig med et gjennomført oppsett.

 

Bilder hadde heller ikke vært å forakte ;)

Lenke til kommentar
Så på De utrolige i stad blant mange andre filmer med kjappe bevegelser, helt utrolig bilde!! Mitt beste hjemme "kino" jeg noen gang har hatt!

 

En liten påminnelse kan være på sin plass her: Animasjonsfilmer gir ALLTID et meget flatterende bilde av virkeligheten, og selv de billigste flat-TV vil vise tegnefilm o.l. med svært bra kvalitet. Det er en grunn til at de store el-kjedene i 95% av tilfellene lar animasjonsfilmer stå på i butikkene: De har klare, reine farger, så å si ikke fargegraderinger, og, som sagt, ser bra ut på de aller fleste flatskjermene.

 

Med andre ord: Ikke døm en TV ut fra hvordan den ser ut i butikken, spesielt ikke med en animasjonsfilm i DVD-spilleren. Husk også at TVer kan være svært forskjellig innstilt. Å gå inn i en butikk på måfå, og deretter begynne å sammenlikne en tv med en annen er svært lite meningsfylt - så lenge du ikke aner noe om hvordan TVen er justert, hvilken bildemodus den står i, om den er skikkelig kalibrert osv. osv.

 

Selv har jeg en Samsung LE-40R71B, som jeg er godt fornøyd med. Som med de fleste andre TV vil den gi dritt ut hvis den får dritt inn, men DVD via DVI og Xbox 360 ser fabelaktig ut - og gode signaler via UPCs digitalboks ser faktisk overraskende bra ut.

Lenke til kommentar

Har sett på mange filmer denne helgen, derfor jeg har vært mye borte fra forumet hehe

 

Er veldig veldig fornøyd, satt med en tåre i øyenkroken her, ah nå må jeg bare finne meg en xbox og få spilt litt og! hehe

 

Bilde skal komme som ble spurt etter, skal se om jeg får tid nå når jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Det siste bildet ligner på rene fengsel cella. Skummelt. :wow:

6018984[/snapback]

 

hehe ! :!:

 

Det bildet der sier virkelig mer en 1000 ord, det er både skummelt, koselig, kjølig, trist, coolt klaustrofobisk JA you name it

 

Men det som er skummelt er det som står på veggen der, RAPE SUX :ohmy:

 

Ser ut som det er et vindu bak tven, men den har blitt dekket til med en plate.

 

Akkurat som fyren har smugla inn et kamera på et mystisk vis og prøvd å vise litt s o s ved å skrive rape sux beskjedent på veggen :p

 

men whats up with the bilde på veggen ? :D :!:

Lenke til kommentar
Det siste bildet ligner på rene fengsel cella. Skummelt. :wow:

6018984[/snapback]

 

hehe ! :!:

 

Det bildet der sier virkelig mer en 1000 ord, det er både skummelt, koselig, kjølig, trist, coolt klaustrofobisk JA you name it

 

Men det som er skummelt er det som står på veggen der, RAPE SUX :ohmy:

 

Ser ut som det er et vindu bak tven, men den har blitt dekket til med en plate.

 

Akkurat som fyren har smugla inn et kamera på et mystisk vis og prøvd å vise litt s o s ved å skrive rape sux beskjedent på veggen :p

 

men whats up with the bilde på veggen ? :D :!:

6019721[/snapback]

Det står Rare (som i de som tidligere lagde spill for Nintendo, men ble kjøpt opp av Microsoft) sucks.

 

Bildet skal liksom parodiere en die-hard Nintendo-fans tilværelse.

Lenke til kommentar

Jeg har nå bestilt meg en Samsung LE-32R72B. Håper jeg blir fornøyd med denne :)

Var veldig i tvil om jeg skulle bestille r-72B eller m-61.. Ble alikevel r-72B til slutt.

Gleder meg som en unge til å få ny tv i hus :D

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...