Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Expert i all sin viten... Jeg spurte etter denne TV'n hos Expert i fjor høst, bl.a. fordi den hadde vunnet EISA awards for beste LCD TV 2005 og 2006. Samt vanvittig bra omtaler europa rundt om. Da svarte Expertselgeren at Samsung ikke lagde bra LCD TV'er og de heller anbefalte den modeller "der borte". En plasma av noe annet slag. "Jammen... jeg ønsker LCD, kommer dere til å ta den inn senere da?" spurte jeg omtrent. "Nei, den var så dårlig. Kjøp den borte der i stedet. Den er bedre", var svaret. Så... Merkelig nå at de kan selge en "så dårlig" TV som Samsung LE40M61 alikevel  :)

 

Dr Peedee

5731215[/snapback]

 

varierer nok fra butikk til butikk og anstatt til ansatt. Når jeg var innom expert og tittet på tv'er før jul var Samsung lcd-er stort sett det eneste han anbefalte meg.

5731361[/snapback]

 

Du har nok rett i det. Det var forøvrig i samme butikk de påsto at HDMI kontakter på DVD spiller og spillere som oppskalerer til 720p ikke fantes i Norge. Dagen etter kjøpte jeg en (blant en god del modeller å velge i mellom) i en annen butikk.

 

VAr ikke meningen å henge ut Expert generelt. Men har for lengst funnet ut man må vite HVA man vil ha før man handler der (og i de andre store kjedene).

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor mye ca synes dere dette er verdt? :

 

skal selge min, den blir så lite brukt.. er knall spill osv men alikevel så blir den alt for lite brukt..

 

x360 core

harddisk

1 x trådløs kontroller

vga kabel

project gotham 3

kameo elements of power

halo 2.

 

selv har jeg ca 3500 som prisantydning... kosta ca 4500 nytt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vært borte en stund nå fra forumet :( hehe så jeg å spørre om en liten viktig ting. Tv min har tatt kvelden her, merket det da jeg kom hjem fra ferie.. Så jeg lurer på hva dere synes om denne modellen fra samsung: Samsung 23" LCD-TV LE-23T51B

 

Vil ha 23" siden jeg ikke trenger mer, men har denne alle de nødvendige HD tv inngangene osv. Bra bilde, helt brukbart til den prisen..

 

Lurer fælt da denne ser sexy ut ;)

Lenke til kommentar
Bump.......................

5908416[/snapback]

 

T serien er budsjetts serien til samsung, selv synes jeg ikke bildet er noe og skryte av. jeg mener det virkelig er verdt det og putte i litt ekstra så du får råd til R eller M serien, M serien ser jo hvertfall sexy ut. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ser at det nå kommer/har kommet en ny R- serie fra Samung..

Synes utifra specs'a at denne http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r72b.asp ser veldig bra ut! Vurderer sterkt å kjøpe denne siden jeg skal ha HD-TV nå..

 

Er det noen som kan hjelpe meg her? :)

Noen som vet om dette er en god tv?

 

Takker for alle svar :)

5908521[/snapback]

 

hm så lovende ut det ja. lurer på hva forskjellen på R71, R72 og R75 er.. eneste jeg så var fargen på "frontleppa", men orket ikke lese så nøye da.

 

blir spennende og se om det kommer en M 7X nå da.

Lenke til kommentar
Her er den !  LE-40M71B

 

Xbox 360 Optimiert, whatever ! ;)

 

http://www.minhembio.com/forum/index.php?a...e=post&id=19783

5913188[/snapback]

 

ah, så det er M7 serien, har sett den før. men da med amerikansk betegnelse eller no sånn. ser slettes ikke ille ut det der. prisen derimot blir nok hakket verre. :green:

 

men kanskje M5/6 serien faller i pris nå da.

5913290[/snapback]

 

 

Virker RÅ den ja :D

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt mye av denne dagen av og se på nye HD tv`er, uten tvil falt en spesiell en fra samsung i smak. Å det tipset jeg fikk at M utgaven har bedre bilde kvalitet er valget uten tvil :

 

Samsung 26" LE-26M51B :love:

 

Men for og bvære helt sikkert, denne er HD klar, sånt at den har 1366x768 pixel skjerm, HDMI inngang, men har den og de viktige andre som scart, lyd inngang, utgang osv. Er dette et godt valg og gå for? Tror jeg kjøper den på komplett med avbetaling siden jeg er blakk, uten tv, nettopp brukt 10000kr på reise...

 

Alle erfaringer og meninger taes godt imot.

Lenke til kommentar
Da har jeg brukt mye av denne dagen av og se på nye HD tv`er, uten tvil falt en spesiell en fra samsung i smak. Å det tipset jeg fikk at M utgaven har bedre bilde kvalitet er valget uten tvil :

 

Samsung 26" LE-26M51B  :love:

 

Men for og bvære helt sikkert, denne er HD klar, sånt at den har 1366x768 pixel skjerm, HDMI inngang, men har den og de viktige andre som scart, lyd inngang, utgang osv. Er dette et godt valg og gå for? Tror jeg kjøper den på komplett med avbetaling siden jeg er blakk, uten tv, nettopp brukt 10000kr på reise...

 

Alle erfaringer og meninger taes godt imot.

5914207[/snapback]

 

Hei, det eneste som skiller LE 26 R51 og M51 modellene er designet. LCD panel og resten skal være det samme. Derimot så har M61 modellene (som jeg dog tror starter i større størrelse) har nyere og forbedret panel.

 

Men til det du spør om: Innganger:

Samsung LE26M51B

HDMI 1

RF 1

Scart 2

Komponent (Y/Pb/Pr) 1

Video inn 1

S-Video inn 1

PC inn (D-Sub) 1

PC Audio inn 1

Hodetelefoner ut 1

 

Tror du greier deg på inngangssiden da. Min LE40 M61 har stereo audio ut, LE 26R51 er spesifisert med stereo audio ut, men har ikke sett det i spesifikasjonen til LE26 M51. Men ville være rart om den ikke har det.

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Sånn! Da blir det jaggu meg HD på meg og.. Ble denne til slutt

 

Hvordan synes dere den er? Så en test på dingz.no hvor de klager på at det ikke er nok innganger. Men på bildene så så det jo bra ut.. Hvertfall i forhold til kameraten min sin phillips som bare har en dvi...

 

Hva er det jeg bør bruke for å koble til 360 da?

 

Er komponent kabelen som fulgte med premium bra nok,? eller bør jeg tenke på noe annet..

Lenke til kommentar
Sånn! Da blir det jaggu meg HD på meg og.. Ble denne til slutt

 

Hvordan synes dere den er? Så en test på dingz.no hvor de klager på at det ikke er nok innganger. Men på bildene så så det jo bra ut.. Hvertfall i forhold til kameraten min sin phillips som bare har en dvi...

 

Hva er det jeg bør bruke for å koble til 360 da?

 

Er komponent kabelen som fulgte med premium bra nok,? eller bør jeg tenke på noe annet..

5919532[/snapback]

 

 

ser ingenting om at den støtter komponent? men bare å kjøpe en VGA kabel så går det fint med xbox 360

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...