Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Det var noen forferdelige hull han har borret igjennom veggen midt på og høyt over gulvet. Det hele minnet om ferdige lettvegger. Kan være det er en sånn skillevegg sak, som er både praktisk og fornuftig.

 

Pen tv! Jeg lurte på om det kunne skjule seg en subwoofer i midtkonsollen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen av dere som har DLP teve til xbox360/PC bruk da? Jeg vurderer det sterkt.

5521670[/snapback]

 

Sjekk ut og søk litt på dette forumet HER: AVSFORUM.COM så finner du kanskje noe.

 

Dr.Peedee

5522113[/snapback]

 

 

takker, skal sjekke litt.

 

Men etter at jeg leste om den nye SED teknologien, så kanskje man skulle droppe LCD og DLP teknologien, og hoppe rett fra CRT -> SED ?

 

Det er verdt og vente, xbox360 har ingen spill som er verdt å spille, jeg venter egentlig på oblivion før jeg kjøper, og den kommer jo til PC også.

 

nye konsolls trenger jo ett over ett år før det kommer bra nok spill til dem.

Lenke til kommentar
takker, skal sjekke litt.

 

Men etter at jeg leste om den nye SED teknologien, så kanskje man skulle droppe LCD og DLP teknologien, og hoppe rett fra CRT -> SED ?

 

Det er verdt og vente, xbox360 har ingen spill som er verdt å spille, jeg venter egentlig på oblivion før jeg kjøper, og den kommer jo til PC også.

 

nye konsolls trenger jo ett over ett år før det kommer bra nok spill til dem.

5522340[/snapback]

 

Nå vil ikke SED være tilgjengelig til en normal pris før om et par år da, så om det er verdt og sitte med crt helt frem til da er opptil deg og bestemme. jeg angrer hvertfall ikke et sekund på lcd kjøpet mitt, og at det ikke er noen spill som ikke er verdt og spille til xbox 360.. ja der kan jeg ikke annet enn å si meg sterket uening. men hver sin smak..

Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en HD-TV nå.. Skal ikke ha en altfor stor skjerm. Kom over denne å syntes det ligner veldig på den Samsungen som er i spillsjappene med utstillingsmodellen til Xbox 360.. Noen som vet?

 

Prisen synes jeg så veldig bra ut.. Vil noen anbefalle denne?

 

Link: http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=59394

 

 

Takker for alle svar :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
fin den ... men ganske liten... tror det er 37" so,m blir vist sa,mmen med boxen

5524487[/snapback]

 

 

Hehe, jeg sitter egentlig ikke så langt ifra tv'n min så er ikke noe problem :p

Hadde på følelsen av at det var samme type, men er den andre så stor som 37" ? :ohmy:

 

Noen som vet hvordan kvaliteten på tv'n og bildet er ? :)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en HD-TV nå.. Skal ikke ha en altfor stor skjerm. Kom over denne å syntes det ligner veldig på den Samsungen som er i spillsjappene med utstillingsmodellen til Xbox 360.. Noen som vet?

 

 

Nei, det er ikke samme modell. Den er noe nedstrippet, og har et noe dårligere LCD panel også.

 

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en HD-TV nå.. Skal ikke ha en altfor stor skjerm. Kom over denne å syntes det ligner veldig på den Samsungen som er i spillsjappene med utstillingsmodellen til Xbox 360.. Noen som vet?

 

 

Nei, det er ikke samme modell. Den er noe nedstrippet, og har et noe dårligere LCD panel også.

 

 

Dr.Peedee

5524884[/snapback]

 

 

Beklager,men jeg forsto ikke helt hvilken du mente var dårligst av dem :blush: Hvilken av dem er dårligst? Den i spillsjappene eller den jeg vurderer litt?

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Beklager,men jeg forsto ikke helt hvilken du mente var dårligst av dem  :blush:  Hvilken av dem er dårligst? Den i spillsjappene eller den jeg vurderer litt?

5525010[/snapback]

 

Han mente at den du hadde sett på var den dårligste av dem. samsung rangerer sine skjermer slik:

 

T = budsjettklassen

R = mellomklassen

M = top of the line

 

så har du jo 41, 51 og 61 der høyest er best.

 

og det første tallet i produktnavnet er tomme størrelsen, men det har du sikkert skjønnt.

Lenke til kommentar
Beklager,men jeg forsto ikke helt hvilken du mente var dårligst av dem  :blush:  Hvilken av dem er dårligst? Den i spillsjappene eller den jeg vurderer litt?

5525010[/snapback]

 

Han mente at den du hadde sett på var den dårligste av dem. samsung rangerer sine skjermer slik:

 

T = budsjettklassen

R = mellomklassen

M = top of the line

 

så har du jo 41, 51 og 61 der høyest er best.

 

og det første tallet i produktnavnet er tomme størrelsen, men det har du sikkert skjønnt.

5525435[/snapback]

 

 

Ok, takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Hvor står er skjermen på kioskene egentlig? 27"?

5524680[/snapback]

Det er 23" eller 26" av R51 modellene. Husker ikke hvem av dem, men dem er ikke større enn det.

 

Altså det er enten LE-23R51B eller LE-26R51B

 

EDIT: Jeg mener det 26"

5526014[/snapback]

 

 

Jeg skal hovedsakelig bruke tv'n til xbox'en, er ikke så farlig med litt uklart bilde på vanlig tv.. hehe :)

Vil dere da anbefalle meg å kjøpe den?

Lenke til kommentar

noen andre som har problemer med halo 2 online etter at update'n kom? ( til dashboardet, den som kom mandag...) jeg får beskjed om at spillet ikke støtter oppløsningen jeg kjører ( koblet til pc skjerm ) men det fungerer flott i sp, men online så får jeg melding om at det er en update tilgjengelig og når jeg trykker på update now så får jeg den meldingen jeg beskrev ovenfor.

 

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...