Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol :p ser slik ut. Usannsynlig tåpelig, og ytterst upraktisk

5481641[/snapback]

Enig, det ser jo mye bedre ut med en flatskjem med kabelsalat hengende under. :ermm:

5481716[/snapback]

 

 

Det som er genialt med Pioneer skjermene er at de har Media Box, med alle tilkoblingene bak i boksen. Kun to kabler opp til selve skjermen. Så jeg skjønner meg ikke helt på denne franske duden (han er fransk). Men han syntes vel det ser bra ut da :D:thumbup:

Lenke til kommentar
tja det finnes virkelig andre og mer praktiske måter å skjule kabler enn å bygge tven inn i veggen

5481800[/snapback]

 

har ikke tenkt tanken at det er estetiske årsaker inni bildet?

5482119[/snapback]

Det var da heller ikke så pent at det gjorde noe da. Slikt kan gjøres bra, men det bildet så noe ut som et halveis prosjekt, det beste er når de greier å gjøre det både stilfult og praktisk, i dette tilfellet var det sånn passe, ikke spesielt pent, og veldig lite praktisk. Men for all del, ikke alle som har samme smak her. Men det er tross alt et forum det skal være lov å ytre sine meninger.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om de bryterne på innsiden på venstresiden kutter strømmen til tven og om rillene lenger ned på venstresiden inneholder vifter som blåser vamrluften ut slik at kan får litt god lunken varme samtidig. Men de to "pipene" på hver side av hyllen... hmm. Hva gjør han når han må gjøre om på kablingen? :O

 

Ellers artig nok, bare litt merksnodig. Jeg synes det hadde sett penere ut med et vegg feste en small sort-metall kabelsamler på veggen og en "slek en" hylle over(de på ikea uten hylleknekter) samt en benk under.

 

Men det var nok OT kanskje.

 

EDIT:

Jeg har det! Kanskje han hadde en elektrisk peis der før som han reiv ut og satt inn tven? Eller kanskje han kjører en "peis" skjermsparer? Eller har det vært et innbygd akvarium? Alt nå erstattet av en skjermsparer...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvor er lyden? Ikke si han kjører TV-lyd?  :ermm:

5484962[/snapback]

 

kan se sånn ut.

 

forøvrig syntes jeg ikke oppsettet så no særlig ut.. liker ikke den look'n der. blir for åpent og "rotete" i mine øyne. synes helt ærlig at mitt eget oppsett f.eks (ikke for å virke blærete, men eneste eksempel jeg kommer på i farta) ser bedre ut, selv om tv'n og sånn ikke er like rå som den samsung dlp'n der.

Lenke til kommentar
Hvor er lyden? Ikke si han kjører TV-lyd?  :ermm:

5484962[/snapback]

Jeg tror nok det. Ser ut som en dørstopper nede i høyre hjørne, og da er det ikke mye plass til noen høyttaler der. Kanskje de står veldig bredt (andre siden av døren)? Det er jo noen som har rack'et med lyd-komponenter stående et annet sted enn tv'en.

 

Jeg synes uansett det var pent, men å rydde opp på den måten etter hver eneste spilleøkt er ikke noe for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...