Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk min samsung 26 i dag...weeee  :w00t:

5069095[/snapback]

Gratulerer Bitter. Kjøp deg en DVI/Hdmi kabel og kobl den til pcen. Prøv å kjør noen HD klipp fra internet http://www.wmvhd.com/ det er STOR forksjell fra vanlig tv.

Her har dere to HD klipp som jeg har lagt ut på Megaupload:

Madagascar 720p HD: http://www.megaupload.com/?d=N5F12U0H

Pal vs HDTV 720p HD (forskjellen er STOR): http://www.megaupload.com/?d=2FMF1TF3

Nb: tar litt tid og laste ned ,men det er verdt det !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
foresten, er det noen her som har testet 360? lurer skikkelig på hvor mye den bråker. Dagens box bråker jo forferdelig mye, og om 360 gjør det er jo det en kjempeblemme, men MS gjør vil ikke samme feilen en gang til?

5071039[/snapback]

Det var så og si umulig å høre når jeg testet den. For mye bakgrunnstøy.

Men utifra jeg leser så blir det karakterisert som en velsignelse i forhold til "den gamle bråkebøtta" på støynivået.

Er også litt spent på det når jeg får den hjem her

Lenke til kommentar
Bråker den gamle Xboxen da? Min er stille. Kan ikke si at Xbox360 bråkte så mye. Men nå satt jeg ikke alene heller da...

5071129[/snapback]

Kan ikke si at den bråker ,men den lager sånne visj lyder fra cdene som spinner inni xboxen (feks loading av spill) ++ at du hører at vifta går litt. Viser jo bare at det er krefter i maskinen :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann! Er forholdsvis ny på forumet her, men tenkte jeg skulle dele med dere om muligheten for å vise HD-materiale på en vanlig CRT-tv, nemlig denne:

http://www.jvc.no/product.php?id=HV-32P40BU&catid=100039

Har denne selv, og er storfornøyd, selger den til 7995 på elkjøp :dribble:

Har fått kjempekritikker på avforum.no, sier den er bedre bilde på enn de fleste LCD-er, men vær klar over at den kun har kompontent-inn, så det er ikke noe særlig å koble til en PC, men til Xbox 360 skulle den være perfekt! :thumbup:

Tror dette er den eneste CRT-tv'en i Norge som støtter HD-signaler, men tenkte jeg skulle si dette til de av dere som egentlig ikke vil ha/trenger LCD-tv med det første, og heller ikke har noe imot et bra bilde til en rimelig penge! :D

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg denne:

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...r51_angle_l.jpg

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...p?page=Features

er riktignok bare 23" men jeg har ikke råd til mere, + at jeg bor på hybel for tiden og vil sitte ganske nærme tven.. men det er sinnsykt bra bilde på den da.. testa en tv i samme serie bare at den var større når jeg var og testa xbox 360, veldig klart og godt bilde med sterke farger og lysstyrke, og ikkenoe etterslep som jeg merket hvertfall..

5063785[/snapback]

Hvor mye koster den 2mass og hva er prisen? (Ser jo helt knall tøff ut!)

har du en link til den butikken du kjøpte den =)

Vennligst fjern image-taggen når dykk siterer nokon-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
mshop.no har den til 7245,- :D

5072881[/snapback]

Ikke mer? Hmm, tenker å kjøpe en slik en. Ble umiddelbart glad i den tven der da jeg først leste tråden her for noen dager siden! Men hvor mye kan en regne med at den faller i pris den neste tiden? Lurer på om jeg burde vente en stund for jeg aner at sånne skjermer vil falle drastisk i pris etterhvert!

Lenke til kommentar

er ikke så verst nei :) men så er det 23" da. men det passer perfekt for meg. og den har veldig bra bilde, det har jeg selv sett. men tviler på at den vil falle noe særlig i pris fra 7245,- da den er så ny så ingen har den på lager enda, og mshop som har den til 7245,- ligger ca 1000,- under neste på lista som ligger rundt 8000,- ...

Lenke til kommentar
er ikke så verst nei :) men så er det 23" da. men det passer perfekt for meg. og den har veldig bra bilde, det har jeg selv sett. men tviler på at den vil falle noe særlig i pris fra 7245,- da den er så ny så ingen har den på lager enda, og mshop som har den til 7245,- ligger ca 1000,- under neste på lista som ligger rundt 8000,- ...

5073742[/snapback]

har du fått den eller venter du på den? virker som et fint kjøp for oss som lever i litt trange leiligheter/hybler :) nå må jeg bare finne en måte å skaffe 8000 til tv, 3500 til konsoll og spill ++ så er jeg i gang! du må gjerne poste en liten brukererfaring når du har testet den litt

Lenke til kommentar

nei de har den ikke på lager enda, sendte mail og spørte men de visste ikke noe dato..

Ja bor selv på hybel og synes det der var ganske mye tv for pengene. skal ta bilder av den og legge ut her hvis det blir jeg som får den først :)

du kan jo gjøre som meg da, og ønske deg maskinen til jul.. jeg skal ønske meg den core pakka som for da er det størst sjans for at jeg får den, + at jeg har ikke noe bruk for de andre greiene siden internett linja her suger. og kontroll med tråd er egentlig helt greit siden da slipper jeg og lade den, + at jeg sitter uansett ikke langt unna til at det er noe problem..

Lenke til kommentar

nei, men det er vel bare pga at det er et helt nytt og veldig bra panel i den, og at den har 10 bits farger osv. vet at man kan få 32" for samme prisen men jeg synes ikke kvaliteten var god nok, hvertfall ikke av de jeg har sett på elkjøp..

er også en 26" Philips hdtv hos elkjøp nå til 6795,- men synes ikke den hadde spes. bra bilde heller. nå må det sies at den bare hadde kabel tv å vise så den har nok litt bedre bilde når den får x360\DVD feks inn.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

BLir ikke 23" veldig lite? Føler at det blir litt å kaste bort pengene for man bør jo ha noe større når man skal se tv-programmer og div , eller hva syns dere?

Lenke til kommentar

Syns det er rart med dette HD-TV greiene (var inne å kikka på www.elkjop.no), noen tv'er støtter bare 1024*1024, eller så støtter de 1280*768, eller 1366*720 eller hva det nå var?

Selv om oppløsninga varierer, så er alle HD-TV Ready..

Hvorfor er det sånn?

Vurderte å kjøpe denne TV'en da.. Selv om den bare har 1024*1024, så er den som sagt HD-TV Ready... Tror du den vil klare å få Xbox360'en/PS3'en til å kjøre den oppløsninga den skal?

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...