thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hvis prisene synker litt mot høsten så skal jeg ordne meg en 32M61 hvertfall.... den er naaajs.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 fått lekt meg litt med dell'n min nå, og jeg er storfornøyd! imponert over hvor bra den er på dårlig signal. (analogt kabel-tv) På min forrige 28" samsung crt så jeg tydelig støy på tv-norge, mtv og de andre kanalene med dårlig signal. med dell'n så er kvalitets forksjellen så godt som borte. alt ser smooth ut! design og brukervennlighet er jo også bare helt fantastisk. rett og slett. eneste jeg kan trekke den på er innsynsvinkel og kontrastnivå. men igjen så er jo dette noe som alle lcd-tv'er sliter med. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hvis prisene synker litt mot høsten så skal jeg ordne meg en 32M61 hvertfall.... den er naaajs.. 5410755[/snapback] skal ikke ha denne skjermen heller da. '1080p 46-inch LCD TV with world's highest dynamic contrast ratio' 'Samsungs LN-S4662D is an LCD TV for those seeking the highest pixel resolution flat-panel display. It supports 1080p and the industrys highest dynamic contrast ratio, providing an unparalleled viewing experience'. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Najs men blir nok litt dyr gitt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 får vel poste ordentlig bilde her også for de som ikke har sett det i nerdebula. går bare tripper og venter på den forbanna xbox'n nå.. noen som har hørt noe nytt ang nye forsendinger? pisslei av å vente nå! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei. Skal snart kjøpe meg en 30+ tommers LCD TV. Pris helst ikke over 10 000,- (vil si at jeg ikke har penger til det) Jeg tenker at denne kanskje virker bra med tanke på pris og lignende. DENNE! Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se etter på en LCD skjerm. Men tror det slik jeg ser det med pris og tilkoblingsmuligheter og kontrast at jeg ikke finner så mange bedre på markede. Erfaringer?? 5408032[/snapback] Tusen til, så får du denne. LINK 5409533[/snapback] Det ble den her ja. Til 11000 på expert. Meget fornøyd med den. Kan ikke klage for å si det mildt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Men er virkelig den veiwpia TVen så dårlig? Hvorfor? 5409516[/snapback] Den er ikke dårlig den, (har den selv og vet hva jeg snakker om) men som "Crockett" sa, så er TV`en meget kresen på hva slags kabler man bruker. Jeg ble skuffet som bare det da jeg fyrte opp DVD`en for føste gang, brukte vanlig SCART, men fikk tak i en Component kabel etter flere tips og fikk nesten bakoversveis over hvor bra og klart bilde ble. Det samme kan jeg si med X-Box 360, bildet er meget klart og fint å se på, spessilet HD-klipp som jeg har lastet ned via Markedplace. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Phax: Har du ikke surround? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 surround er for jenter. nei er glad i musikk jeg så har "bare" stereo av den grunn. de sidemonterte 10" gir meg uansett en ganske så grei film-lyd. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nytt oppsett. Fronthøytalerene skal selges (500kr, og byttes til Dali Concept 6 (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 muligens et dust spørsmål og jeg orker ikke lete i tråden,men kan man koble xbox 360 på pc skjermen?vil det bli hd da? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) --8<--- KLIPP KLIPP --8<--- Next Generation Video: Analog (D-Tanshi) Video Output Prohibited After 2014 The copyright protect method AACS (Advanced Access Content System) has reinforced the compliance rules for the contents business companies and makers. The biggest issue about “the limitation on analog resolution” has finally been decided – not to apply until 2010 in Japan and other designated areas. But, Japanese machine makers are facing for more strict items. After year 2011, AACS supported machines are not allowed to output video to HDTV through analog interface. And after year 2014, analog video output will be totally prohibited. This compliance rules has been discussed among all the companies from DVD forum and BDA (Blu-ray Disc Association) for two weeks, and will be decided in January of 2006. After that, AACS will start to offer licenses. The makers are now pushed to make a quick judgment to support this compliant rules or not. --8<--- KLIPP KLIPP --8<--- Husk å trekke ut analoge ledninger fra monitor og TV'n i 2014, ellers kjem politiet og tar dere. hehe Endret 12. januar 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 muligens et dust spørsmål og jeg orker ikke lete i tråden,men kan man koble xbox 360 på pc skjermen?vil det bli hd da? 5425374[/snapback] Du får hd-oppløsniing ja. Hd er egentlig bare en oppløsning på minimum 720 linjer i høyden og alle pc-skjermer har det. Bruk vga eller dvi kabel. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 takker for svar,taxi ned til byen NÅ!! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 He he. På PC har man jo i grunn spilt i HD i veldig mange år... Dr.Peedee Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ett lite bilde av mitt oppsett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ett lite bilde av mitt oppsett. 5425837[/snapback] Hva med et nytt TV rack? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 He he. På PC har man jo i grunn spilt i HD i veldig mange år... 5425644[/snapback] Ja, men oppløsning var ikke like spennende da det ikke hadde en kul betegnelse. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ett lite bilde av mitt oppsett. 5425837[/snapback] Fet showoff-bilde men det som Birger fleipet med, mener jeg. Du utnytter selve hjørnet dårlig når du har en såpass fet TV . Ikke helt optimalt med surround heller, hvis du har det så... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Smetter inn et spm. her. eg tenkte eg skulle koble min fremtidige premium til CRT`en min,noen som kan linke til en god vga kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå