Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe fornøyd med min Viewpia 37tommer! Bildet er helt strøkent etter min mening, med Xbox tenker jeg på!!:)

5259461[/snapback]

 

 

Stilig oppsett, men hvilket spill er det? så kult ut! er konge å spille i split screen med hd!

5260605[/snapback]

Mener du spillet superrune spille? Det hvertfall Halo 2

5260744[/snapback]

 

 

Jepp det er Halo 2 på xbox live. Synes faktisk grafikken ble bedre med den nye xboxen. Alt er jo så krystal klart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er kjempe fornøyd med min Viewpia 37tommer! Bildet er helt strøkent etter min mening, med Xbox tenker jeg på!!:)

5259461[/snapback]

 

 

Stilig oppsett, men hvilket spill er det? så kult ut! er konge å spille i split screen med hd!

5260605[/snapback]

Mener du spillet superrune spille? Det hvertfall Halo 2

5260744[/snapback]

 

 

Jepp det er Halo 2 på xbox live. Synes faktisk grafikken ble bedre med den nye xboxen. Alt er jo så krystal klart.

5263081[/snapback]

 

ok, ja det så veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Jøsses, forskjellen var mye større enn jeg trodde. Må bare finne en butikk som har en slik en nå :)

5262319[/snapback]

 

Må si jeg undrer meg over hvorfor ikke Microsoft har vedlagt en slik advanced scart i stedenfor den de legger ved. Forbedret grafikk er jo kanskje hovedgrunnen til at folk kjøper denne konsollen.

5262951[/snapback]

 

får man altså bedre kvalitet med den advanced scart kabelen da enn den komponent hd kabelen som følger med?

5263052[/snapback]

 

 

De mente komposit den gule kabelen ikke component (rød, blå, grønn). Så har du komponent har du lite å beskymre deg for. :)

Lenke til kommentar
Kom over denne:

Link

 

Virket billig, Hyundai er vel et ganske bra merke det ;)

5268019[/snapback]

 

du kan jo følge med i denne tråden og se om du snapper opp noen erfaringer der etterhvert.

 

selv ville jeg vurdert å spytte i en litt mere så man får no ordentlig istedet for å svi av 8000,- på noe som kanskje er alt for dårlig. sier som jeg har sagt før, samsung R51 til 12 000,- ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
post-14734-1135169640_thumb.jpgDa har jeg skaffet meg LG RZ32LX2.

 

Skikkelig snadder-tv! Fikk den til 14363 kr! Veiledene pris er ca 19000 kr. Utstillingsmodell, men funker som en drøm!

 

Mangler bare komponent-kabel til Xbox360, så er alt perfekt

5318498[/snapback]

 

Grattis! Samme tven jeg har det, bare at jeg har modellen rett over LG32LP1, men er samme panel i den, er også skikkelig fornøyd.

Men du bør justere kontrast og farger og slikt for å bli skikkelig fornøyd.

 

Kjøpte min selv for 15 000 norske i gjennom fyndborsen.se.

14000 er en bra pris, den koster 19 900 på elkjøp.

Lenke til kommentar
post-14734-1135169640_thumb.jpgDa har jeg skaffet meg LG RZ32LX2.

 

Skikkelig snadder-tv! Fikk den til 14363 kr! Veiledene pris er ca 19000 kr. Utstillingsmodell, men funker som en drøm!

 

Mangler bare komponent-kabel til Xbox360, så er alt perfekt

5318498[/snapback]

 

Coolt pent og ryddig. Hva med og sette senter'n foran tven og ha xbox 360 under i midten ?? Det ser ut som tven er ganske så høyt fra tv-foten til selve bilde på tven, går ikke senteren fint der da ? For meg ser det litt unaturlig og vil anta at lyden/talen blir litt kald når du har den så langt nede.

 

Blir nok flott med komponent kabel ja ! :thumbup:

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Da har jeg skaffet meg LG RZ32LX2.

 

Skikkelig snadder-tv! Fikk den til 14363 kr! Veiledene pris er ca 19000 kr. Utstillingsmodell, men funker som en drøm!

 

Mangler bare komponent-kabel til Xbox360, så er alt perfekt

5318498[/snapback]

 

Nice!! Fin tv til en fin pris! Gled deg til du får komponent kabel. Bruk litt tid på å få gjort litt instillinger av bildet når du får kabelen. Er verdt det.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg er kjempe fornøyd med min Viewpia 37tommer! Bildet er helt strøkent etter min mening, med Xbox tenker jeg på!!:)

5259461[/snapback]

 

 

Stilig oppsett, men hvilket spill er det? så kult ut! er konge å spille i split screen med hd!

5260605[/snapback]

Mener du spillet superrune spille? Det hvertfall Halo 2

5260744[/snapback]

 

 

Jepp det er Halo 2 på xbox live. Synes faktisk grafikken ble bedre med den nye xboxen. Alt er jo så krystal klart.

5263081[/snapback]

 

Jeg har spillt Halo 2 ganske lenge på vanlig xbox, og grafikken ble faktisk bedre på en x360. Det er spesielt at grafikken holder seg bra på lang sikt og at det ikke blir mer uklart des lengre unna du ser..

Lenke til kommentar
Har som nevnt i en annen tråd bestilt meg komponent-kabelen fra Joytech. Håper den duger...

 

BTW, hva tror dere sansynligheten er for at jeg for pakken (fra komplett) før Julaften?

5321935[/snapback]

 

Posten garanterte visst at du fikk den hvis du bestilte på 18., men det er jo en liten mulighet for at du får den på fredag eller lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...