Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !

Anbefalte innlegg

Bromlexl  i går, 17:27 Post #651 

Bruker

Denne her virker jo ganske grei......right??

for 1000 kroner til så kan du få denne

noen som vet noe om merkene. Om det er til å stole på. Virker det ut som bra ytelse for pris.....(student)

:

5255957[/snapback]

Har den tven selv og er veldig fornøyd... har prøvd samsung tven osv og må si at jeg ikke merker noe forskjell på kvaliteten på bildene i hdtv signaler fra 360`n. Det eneste er at tv (kabel) signalene kansje ikke blir de beste, men er ikke dårlig, kan ikke si det. Jeg gikk for den tven siden jeg ville ha noe billig og ok, og det fikk jeg.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker

noen som vet noe om merkene. Om det er til å stole på. Virker det ut som bra ytelse for pris.....(student)

:

5255957[/snapback]

Har den tven selv og er veldig fornøyd... har prøvd samsung tven osv og må si at jeg ikke merker noe forskjell på kvaliteten på bildene i hdtv signaler fra 360`n. Det eneste er at tv (kabel) signalene kansje ikke blir de beste, men er ikke dårlig, kan ikke si det. Jeg gikk for den tven siden jeg ville ha noe billig og ok, og det fikk jeg.

5258476[/snapback]

hvilke av TVene refererer du til...den billige eller den dyre.....fant også en til 7999,- som var bedre en den til 8999,- bare den var 26 tommers. (men med dobbelt så stor kontrast.) hva er viktigst. Kontrast eller størrelsen?

Lenke til kommentar

Bruker

:

5255957[/snapback]

5258476[/snapback]

hvilke av TVene refererer du til...den billige eller den dyre.....fant også en til 7999,- som var bedre en den til 8999,- bare den var 26 tommers. (men med dobbelt så stor kontrast.) hva er viktigst. Kontrast eller størrelsen?

5258611[/snapback]

Jeg mener viewpia tven til 10000, fungerer veldig bra til X360 med kontrast på 1200:0 . merker ikke noe til etterslep.. Men hvis du planlegger å ha tven i lang tid fremover så vil jeg anbefale ålegge litt mer penger i kjøpet. Jeg har tven plassert i et relativt lite rom hvor jeg sitter ganske rett foran den, vet ikke hvordan den arter seg istørre rom med tanke på innsynsvinkel osv..

Menså langt ikke skuffet, utenom at sortnivået kunne vært noe bedre.. De har tvene i alle elprice butikker, verd å dra innom å se...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg er kjempe fornøyd med min Viewpia 37tommer! Bildet er helt strøkent etter min mening, med Xbox tenker jeg på!!:)

5259461[/snapback]

Stilig oppsett, men hvilket spill er det? så kult ut! er konge å spille i split screen med hd!

5260605[/snapback]

Mener du spillet superrune spille? Det hvertfall Halo 2

Lenke til kommentar

dette med Hd-ready, er ikke tv'er merket med Hd-ready det vi er ute etter eller er det noe disse tv'ene kan mangle på hd standaren?

noen selgere som hadde overbevist søstra mi om at det hd-ready merket var bare noe de brukte når tv'n ikke var en ordentlig hd klar tv.. skjønnte liksom ikke helt det der, men må nå bare spørre før jeg ler av selgerene. :wee:

hd-ready er vel en fullverdig hd-tv slik jeg har forstått eller er det noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
dette med Hd-ready, er ikke tv'er merket med Hd-ready det vi er ute etter eller er det noe disse tv'ene kan mangle på hd standaren?

5261939[/snapback]

Hvis vi der bort fra plasma, som mangler litt opp til HD-oppløsning på 42" og mindre, er HD Ready en standard som sikrer deg et apparat som kan utnytte 720p fullt ut. Skjermer med lavere oppløsning blir gjerne omtalt som "HD-kompatible". Dette er imidlertid ikke en fastsatt standard på samme måte som "HD Ready".

Lenke til kommentar
Jøsses, forskjellen var mye større enn jeg trodde. Må bare finne en butikk som har en slik en nå :)

5262319[/snapback]

Må si jeg undrer meg over hvorfor ikke Microsoft har vedlagt en slik advanced scart i stedenfor den de legger ved. Forbedret grafikk er jo kanskje hovedgrunnen til at folk kjøper denne konsollen.

Lenke til kommentar
Jøsses, forskjellen var mye større enn jeg trodde. Må bare finne en butikk som har en slik en nå :)

5262319[/snapback]

Må si jeg undrer meg over hvorfor ikke Microsoft har vedlagt en slik advanced scart i stedenfor den de legger ved. Forbedret grafikk er jo kanskje hovedgrunnen til at folk kjøper denne konsollen.

Lenke til kommentar
Hvis vi der bort fra plasma, som mangler litt opp til HD-oppløsning på 42" og mindre, er HD Ready en standard som sikrer deg et apparat som kan utnytte 720p fullt ut. Skjermer med lavere oppløsning blir gjerne omtalt som "HD-kompatible". Dette er imidlertid ikke en fastsatt standard på samme måte som "HD Ready".

5262013[/snapback]

ålreit, men da var det som jeg trodde. ;) selgeren eller søstra mi må ha blandet med hd-kompatibel og hd-ready da.

Lenke til kommentar

5262319[/snapback]

5262951[/snapback]

får man altså bedre kvalitet med den advanced scart kabelen da enn den komponent hd kabelen som følger med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...