Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, mange fine oppsett her. Men de du Ibizaonice har postet er vel ikke hos deg (?) :p

 

Kommer med noen bilder i morgen, har forresten et bilde i på den første siden. (Nesten halvt år gammelt bilde)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oida, føler ustyret mitt er ganske fissent iforhold til detta

 

En gammal 21" kjøpt billig på elkjøp og en 360 :p

5248029[/snapback]

 

Du har faktisk med en 21" om du har en advance rgb kabel et utrolig skarpt bilde. Faktisk på høyde med HD.

 

Du har et vesentlig skarpere bilde en 32" med samme kabel for å si det slik.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, hvor får jeg tak i en 'komponent HD AV kabel'? Har ikke funnet noen som har den på lager, har den ikke "release" enda kanskje?

Grunnen er at jeg endte opp med core versjonen, men fikk tak det utstyret premium pakka har, bortsett fra komponent kabelen.  :cry:

5248889[/snapback]

 

komplett.no har den vel..?

Lenke til kommentar

Noen som har peil på RGB-scart osv? Jeg har skjønt det sånn at den medfølgende scart løsningen ikke er noe tess? Hva slags scart burde jeg kjøpe for å forbedre bildet på min 32" phillips crt?

 

Dr. Peedee jeg møtte deg forresten online i et street race i PGR3. Du hadde samme nick der så jeg. Jeg ga deg en positiv melding.. prefered eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Noen som har peil på RGB-scart osv? Jeg har skjønt det sånn at den medfølgende scart løsningen ikke er noe tess? Hva slags scart burde jeg kjøpe for å forbedre bildet på min 32" phillips crt?

Gå til din xbox forhandler og kjøp xbox360 advanced scart av cable. Tror den koster rundt 230-250 kr.

Dr. Peedee jeg møtte deg forresten online i et street race i PGR3. Du hadde samme nick der så jeg. Jeg ga deg en positiv melding.. prefered eller noe sånt  :)

5252561[/snapback]

 

Det var hyggelig! Jeg skal nok på igjen senere i kveld/natt. Har dukket opp en del sikkert fra forumet på min friendsliste nå, men jeg veit liksom ikke helt hvem de er fordi de har andre navn i xbox live. Men gjør ikke så mye. Artig å kjøre online - selv om jeg kommer sist svært ofte :)

 

Dr.Peedee

EDIT - hadde linket til feil side. rettet nå.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...