Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, mange fine oppsett her. Men de du Ibizaonice har postet er vel ikke hos deg (?) Kommer med noen bilder i morgen, har forresten et bilde i på den første siden. (Nesten halvt år gammelt bilde) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Oida, føler ustyret mitt er ganske fissent iforhold til detta En gammal 21" kjøpt billig på elkjøp og en 360 5248029[/snapback] Du har faktisk med en 21" om du har en advance rgb kabel et utrolig skarpt bilde. Faktisk på høyde med HD. Du har et vesentlig skarpere bilde en 32" med samme kabel for å si det slik. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, mange fine oppsett her. Men de du Ibizaonice har postet er vel ikke hos deg (?) Kommer med noen bilder i morgen, har forresten et bilde i på den første siden. (Nesten halvt år gammelt bilde) 5248353[/snapback] Jo de, er det Neiha! Jeg får snart plasmaen min, Håper jeg =) ! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Kommer snart med bilder, hang on! Lenke til kommentar
thedoc Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har et spørsmål, hvor får jeg tak i en 'komponent HD AV kabel'? Har ikke funnet noen som har den på lager, har den ikke "release" enda kanskje? Grunnen er at jeg endte opp med core versjonen, men fikk tak det utstyret premium pakka har, bortsett fra komponent kabelen. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Har et spørsmål, hvor får jeg tak i en 'komponent HD AV kabel'? Har ikke funnet noen som har den på lager, har den ikke "release" enda kanskje?Grunnen er at jeg endte opp med core versjonen, men fikk tak det utstyret premium pakka har, bortsett fra komponent kabelen. 5248889[/snapback] komplett.no har den vel..? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som har noen som helst peiling om denne tv'en her? http://www.thomson-europe.com/UK_EN/image....reens,32LB130S5 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fun anyone ?? Nice plasma as ! http://img217.imageshack.us/img217/3690/my...tupsmall0ie.jpg 5247866[/snapback] Det er ikke en plasma, det er en DLP-TV. For øvrig en nydelig TV. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Fun anyone ?? Nice plasma as ! http://img217.imageshack.us/img217/3690/my...tupsmall0ie.jpg 5247866[/snapback] Det er ikke en plasma, det er en DLP-TV. For øvrig en nydelig TV. 5249310[/snapback] ai ! Ser duken nå ! Virka litt diger også til å være en plasma, selv om vi er over 100 tommer nå !! Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Heisann! Er nær ved å gå til innkjøp av xbox360, men har ikkje god nok tv føler eg (15" ). Så såg eg på denne testen, og tenkte at det ville vært fett om det gikk an å koble xboxen til denne skjermen, da den har ganske tilnærmet 720p oppløsning. Eller funker det dårlig? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som har peil på RGB-scart osv? Jeg har skjønt det sånn at den medfølgende scart løsningen ikke er noe tess? Hva slags scart burde jeg kjøpe for å forbedre bildet på min 32" phillips crt? Dr. Peedee jeg møtte deg forresten online i et street race i PGR3. Du hadde samme nick der så jeg. Jeg ga deg en positiv melding.. prefered eller noe sånt Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Noen som har peil på RGB-scart osv? Jeg har skjønt det sånn at den medfølgende scart løsningen ikke er noe tess? Hva slags scart burde jeg kjøpe for å forbedre bildet på min 32" phillips crt? Gå til din xbox forhandler og kjøp xbox360 advanced scart av cable. Tror den koster rundt 230-250 kr. Dr. Peedee jeg møtte deg forresten online i et street race i PGR3. Du hadde samme nick der så jeg. Jeg ga deg en positiv melding.. prefered eller noe sånt 5252561[/snapback] Det var hyggelig! Jeg skal nok på igjen senere i kveld/natt. Har dukket opp en del sikkert fra forumet på min friendsliste nå, men jeg veit liksom ikke helt hvem de er fordi de har andre navn i xbox live. Men gjør ikke så mye. Artig å kjøre online - selv om jeg kommer sist svært ofte Dr.Peedee EDIT - hadde linket til feil side. rettet nå. Endret 4. desember 2005 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som har peil på RGB-scart osv? Jeg har skjønt det sånn at den medfølgende scart løsningen ikke er noe tess? Hva slags scart burde jeg kjøpe for å forbedre bildet på min 32" phillips crt? Gå til din xbox forhandler og kjøp xbox360 advanced scart av cable. Tror den koster rundt 230-250 kr. Takk for svar. Regner med jeg kjøper en sånn i morgen Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Oj, den quoten ble litt misslykket. Jeg er visst ikke helt stødig på det der Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Gå til din xbox forhandler og kjøp Dr.Peedee 5252619[/snapback] http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xboxscart-cable/ Hva er forskjellen på den du linker til og denne her? Er Advanced Scart AV kabel, bedre enn RGB scart kabel (ser at denne har optisk lydutgang også) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er Advanced Scart AV kabel, bedre enn RGB scart kabel 5253149[/snapback] Du får ikke noe bedre enn RGB via scart. Alternativene er kompositt og s-video, som begge er dårligere. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er Advanced Scart AV kabel, bedre enn RGB scart kabel 5253149[/snapback] Du får ikke noe bedre enn RGB via scart. Alternativene er kompositt og s-video, som begge er dårligere. 5253216[/snapback] Ok, bare lurte på hvorfor det var to forskjellige på den siden og om det var noe forskjell. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den du har linket til er til den gamle Xboxen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ah, det forklarer jo litt. Men det er vel utgang for optisk kabel på den til Xbox360 også? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ehh... prisen oppgitt på den advanced scart'en til 360 er 2 595,- ? Kan det være riktig? Ser heller ikke noen annen rgb scart enn den sbs linket til. Så den er ikke kommet til 360 enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå