Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hakke HDTV men nå har jeg gjort klart til Xboxen :D

http://img224.imageshack.us/my.php?image=dsc001461eb.jpg

Tok det med mobilen min (K750i, WTF dårlig kvalitet :S)

SKal ha Xboxen ved siden av forsterkeren, rippa vekk veggen bak på TV seksjonen så ble den veldig lealaus så jeg lagde en flott X bak der men tviler på at jeg får så bra bilde :S

Tror ikke forsterkern min tar mer enn en optisk heller :(

 

edit: Den dagen mamma sin tv tar koken (1-2 år regner jeg med siden den er 7-8 år) så skal jeg gi denne til hu så skal jeg kjøpe HDTV som jeg får levert til bestemor som bor i Sverige :love:

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
det går an å bytte de selv om de er brukt ja så lenge du har original forpakning. og det har jeg. har forøvrig byttet ting mange ganger før på elljøp , det har aldri vært noe problem.

5241972[/snapback]

 

OT:

 

Da får man håpe at de fortsatt har samme pris. Kampanjeprisen deres går ut imorra. Bytter du hvis premium har veiledene pris? (det er tross alt fremdeles billigere enn om du skulle ha kjøpt alle enkelt delene etterpå)

 

Skal forøvrig bytte min mem.kort mot en hd imorra. Får nesten den samme følelsen som da jeg skulle ut å kjøpe meg selve konsollen idag. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
det går an å bytte de selv om de er brukt ja så lenge du har original forpakning. og det har jeg. har forøvrig byttet ting mange ganger før på elljøp , det har aldri vært noe problem.

5241972[/snapback]

 

OT:

 

Da får man håpe at de fortsatt har samme pris. Kampanjeprisen deres går ut imorra. Bytter du hvis premium har veiledene pris? (det er tross alt fremdeles billigere enn om du skulle ha kjøpt alle enkelt delene etterpå)

 

Skal forøvrig bytte min mem.kort mot en hd imorra. Får nesten den samme følelsen som da jeg skulle ut å kjøpe meg selve konsollen idag. Gleder meg :)

5244005[/snapback]

 

hvor hørte du det? sa de det i butikken? men da lønner det seg vel ikke lengre, jeg betalte jo 1995 for core, og så har jeg kjøpt en trådløs kontroller.. om de ikke kjører kampanje prisen på neste shipment så tar jeg bare og kjøper en harddisk.. men er jo litt kjipt at da sitter jeg her med en kontrolle med ledning og en uten, og uten HD kabler, og headsett. :( får håpe jeg kan få tak i den til 2895,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
doh. da får jeg bare kjøpe en harddisk utenom da.. doh 2: da sitter jeg her med en trådet og en trådløs kontroll. :\ en annen ting som er kjipt er at jeg tror elkjøp er tomme for både minnekort og harddisk. :(

5244701[/snapback]

Og spill! :cry: Finner f*** meg ikke en eneste plass i Trondheim som har PGR3!

Lenke til kommentar
doh. da får jeg bare kjøpe en harddisk utenom da.. doh 2: da sitter jeg her med en trådet og en trådløs kontroll. :\ en annen ting som er kjipt er at jeg tror elkjøp er tomme for både minnekort og harddisk. :(

5244701[/snapback]

Og spill! :cry: Finner f*** meg ikke en eneste plass i Trondheim som har PGR3!

5244969[/snapback]

 

Hmm.. hva med å bestille PGR3 fra en av nettbutikkene? Går vel kjapt det? Jeg fikk napp i tredje butikken jeg sjekka på fredag. Tydelig at PGR3 var "hot".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
doh. da får jeg bare kjøpe en harddisk utenom da.. doh 2: da sitter jeg her med en trådet og en trådløs kontroll. :\ en annen ting som er kjipt er at jeg tror elkjøp er tomme for både minnekort og harddisk. :(

5244701[/snapback]

Og spill! :cry: Finner f*** meg ikke en eneste plass i Trondheim som har PGR3!

5244969[/snapback]

 

Hmm.. hva med å bestille PGR3 fra en av nettbutikkene? Går vel kjapt det? Jeg fikk napp i tredje butikken jeg sjekka på fredag. Tydelig at PGR3 var "hot".

5245072[/snapback]

Ja, får vel det. For Elkjøp og Lefdal får ikke inn får neste uke. Men hvor blir det billigst å kjøpe da? Og så kommer vel ikke spillet før en stund ute neste uke (?) :thumbdown:

Lenke til kommentar

Grabba med meg PGR3, PDZ og Gun til xbox360, samt en Advanced scart-kabel. Kobla dette til philips 32pw8719 (32" widescreen), og ble kanskje en liten smule skuffet over grafikken... Eller jeg vet ikke. Grafikken er smooth, men føler at man må ha HD tv for å virekelig kunne bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Den dagen mamma sin tv tar koken (1-2 år regner jeg med siden den er 7-8 år) så skal jeg gi denne til hu så skal jeg kjøpe HDTV som jeg får levert til bestemor som bor i Sverige  :love:

5243970[/snapback]

 

Vær ikke så sikker på det du. TV'en vår er 18 år og funker fortsatt(bortsett fra en irriterende pipelyd).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...