Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei!

 

Desverre har jeg ikke penger til noen HDTV enda og må derfor bruke min gamle "vanlige", tenkte derfor å kjøpe inn en RGB kabel for å få best mulig bilde.

Har lett rundt på nette men finner ikke helt ut av det. Har noen en link til en Xbox 360 RGB kabel?

5221812[/snapback]

 

"Advanced scart cable" trenger du. Den vil du nok finne overalt og er nok den eneste scart kabelen som er å få kjøpt så man kan nok ikke få feil.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg denne:

 

lcdtv_r51_angle_l.jpg

 

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...p?page=Features

 

 

er riktignok bare 23" men jeg har ikke råd til mere, + at jeg bor på hybel for tiden og vil sitte ganske nærme tven.. men det er sinnsykt bra bilde på den da.. testa en tv i samme serie bare at den var større når jeg var og testa xbox 360, veldig klart og godt bilde med sterke farger og lysstyrke, og ikkenoe etterslep som jeg merket hvertfall..

5063785[/snapback]

 

 

>> Denne samsungen alle snakker om er den offisielle hd-tven til Xbox 360.

Det er denne lcd-tven som anbefales av microsoft. Er noen av dere som bor i

oslo? Da kan dere prøve xbox 360 med denne samsungen på spaceworld( den ved

youngstorget). Jeg prøvde kameo, king kong og call of duty 2 :D

Lenke til kommentar
hadde jeg bodd nærmere strömstad hadde jeg bestilt poste restante og fått meg en tv uten å betale moms :D

5221647[/snapback]

Du må jo betale svensk moms uansett, må du ikke? Og både norsk og svensk moms er 25%, så da blir det vel ikke den helt store gevinsten av å hente selv.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Jeg bestilte TV fra Sverige, og det tok 3 dager å få den på Døra.

 

JEG SPARTE nesten 6000 NORSKE KRONER etter MOMS og FRAKT var betalt iforhold til prisen på Elkjøp/Lefdal.

 

Hvorfor?

 

Kjøper du fra www.fyndborsen.se så SLIPPER du svensk moms,

du kan da gange prisen med 0.8. Deretter er krone kursen lavere så du kan gange med 0.8 enda en gang, deretter ganger du med 1.25 for å se prisen med norsk moms!

 

Det er ikke stress å kjøpe fra sverige.

Lenke til kommentar
hvilken tv var det da? på de fleste jeg så der var det ikke så mye å spare etter at norks moms var lagt til.

5223911[/snapback]

 

vel jeg bestillte nettopp panasonic pa50 til søstra mi, ble 16 000,- NOK inkl veggfeste, porto og norsk moms. til sammenligning så selger elkjøp og expert denne tv'n for 20 000,- uten veggfeste..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte LG 32LP1 som er modellen over den de har på lefdal/elkjøp, dvs de selger LG32LX2 for 19.999,-

 

Min kom på 11500 norske + moms og frakt = 15000.

Siden LX2 er en rimeligere modell enn LP1 (samme panel) antar jeg at den ligger ca 1000 kr over LX2 som de selger på lefal/elkjøp.

Dermed vil jeg påstå at jeg sparte 6000 iforhold til elkjøp/lefdal.

 

Jeg vet at andre butikker har rimligere priser i norge, men så lenge de ikke har tven på lager er det ikke så intressangt hvor lave priser de har.

 

Prisen på fyndborsen.se var 17500, ganger dette med 0.8 så med 0.8 så har du 11500.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Kjøper du fra www.fyndborsen.se så SLIPPER du svensk moms,

du kan da gange prisen med 0.8. Deretter er krone kursen lavere så du kan gange med 0.8 enda en gang, deretter ganger du med 1.25 for å se prisen med norsk moms!

5223903[/snapback]

Nå er det vel strengt tatt lettere å bare gange kjøpesum med 0.8 (eller den til enhver tid gjeldende valutakursen), ettersom momsen er lik.

Lenke til kommentar
Kjøper du fra www.fyndborsen.se så SLIPPER du svensk moms,

du kan da gange prisen med 0.8. Deretter er krone kursen lavere så du kan gange med 0.8 enda en gang, deretter ganger du med 1.25 for å se prisen med norsk moms!

5223903[/snapback]

Nå er det vel strengt tatt lettere å bare gange kjøpesum med 0.8 (eller den til enhver tid gjeldende valutakursen), ettersom momsen er lik.

5224752[/snapback]

 

Momsen er IKKE lik.

Sverige har 20% og vi har 25%.

Derfor gange med 0.8, deretter med 0.8 deretter med 1.25.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...