Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !


Anbefalte innlegg

fikk høre på avforum nå at denne samsungen (og lcd tv'er flest) sliter med oppkobling mot pc, at de ikke klarer kjøre oppløsninga på  1366 x 768 osv.

 

noen som kan bekrefte/avkrefte dette? syntes bare det virker så rart.. ettersom lcd skjermer til pc er jo en nokså utprøvd teknologi..

5216213[/snapback]

 

 

Jeg har samsung LE32R51 og kjøpte DVI til HDMI-kabel samme dag som tv'en var i hus. Det var for meg en ganske stor nedtur å finne ut at den ikke takler digitale signaler fra pc uten problemer. Det blir enten overscan eller underscan uansett oppløsning..

Men det er vel egentlig ikke et stort problem, for vga funker jo som en drøm..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du feid min tvil til side og jeg må bare finne ut hvilken skjerm jeg skal kjøpe meg. Har forsåvidt ikke avskrevet plasma helt enda, men har inntrykk av at dere med peiling går for LCD når det gjelder TV-spill og Xbox 360 spesielt. Noen her som disponerer Samsung  LE-40M61B eller LE-40R51B? Ettersom disse brukes av MS til å demonstrere box'en så har jeg liksom blinket ut de to.

 

Gleder meg som en unge til 2. des  :w00t:

 

Jeg har Samsung LE40M61B. Titter du litt rundt i denne tråden så finner du mere om hva jeg synes om den. Kortversjonen er at jeg er kjempefornøyd. Den vant også Eisa prisen for beste HD LCD TV i Europa for 2005/2006. Så ikke bare jeg som er fornøyd. He he.

 

Forskjellen på LE-40R51B og LE40M61B er at 40M61B har et nyere LCD panel som gir bedre kontrast, flere farger (6,4 milliarder farger - dobblet så mange som LE40R51) og noe bedret innsynsvinkel også. Designet er også noe forskjellig.

 

Om det er verdt prisforskjellen blir vel opp til den enkelte. Jeg gikk for 40M61B og angrer ikke et sekund.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Hvis det bruser så fælt, kjøp en da mann ! =)

5221022[/snapback]

 

ja sitter bare å venter på at penga skal tikke inn i januar! :green: kunne selvsagt gått på expert og kjøpt med 6mnd betalingsutsettelse, men sist jeg sjekka så kosta M51 like mye som M61 koster ellers der, så tviler på at det blir no av det du. ;)

 

forresten, noen som har erfaring med megastyle.se? ser at de selger R51 billig derfra nå, link.

Lenke til kommentar
De har en del Samsung skjermer hos fyndbörsen.se. Ta og sjekk der og send dem en email om de kan skaffe skjemen. De kan ta inn bestillinger og du SPARER flere tusen.

5221117[/snapback]

 

 

ja det kan anbefales hvis det står på penger i hvertfall..jeg har skrevet litt om det her + test av m61:

 

http://avforum.no/forum/showthread.php?t=25081&page=2&pp=20

5221164[/snapback]

 

Hmm.. du sier Xbox'en har dårlig signal. Hvorfor tror du dette blir bedre på 360? Jeg skal kjøpe ny TV til 360 selv, og Samsungen din er en av favorittene.

Lenke til kommentar
De har en del Samsung skjermer hos fyndbörsen.se. Ta og sjekk der og send dem en email om de kan skaffe skjemen. De kan ta inn bestillinger og du SPARER flere tusen.

5221117[/snapback]

 

ja har handlet derfra før. mye penger og spare, men i helga var hifiklubben like billig faktisk, 26 000,- for m61, og m51 er shg.no billigste jeg har funnet med 22500,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...