Gå til innhold

Xbox 360 be Prepared HDTV oppkjøring !

Anbefalte innlegg

Viewpia er jo mer eller mindre dårligst i 10-15K klassen når det gjelder HDTV'er. Når du får en 37" Viewpia til samme pris som 32" Samsung er det ikke så mye som står igjen til ettertanke - for meg uansett.  :)

5064650[/snapback]

helt enig...les tester av samsungen...ypperlig kvalitets skjerm :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viewpia er jo mer eller mindre dårligst i 10-15K klassen når det gjelder HDTV'er. Når du får en 37" Viewpia til samme pris som 32" Samsung er det ikke så mye som står igjen til ettertanke - for meg uansett.  :)

5064650[/snapback]

Ikke det jeg har opplevd ihvertfall. Godt fornøyd med Viewpia og det var en grunn til at jeg valgte den, det var fordi den var den klart beste skjermen som var der. Viewpia 37" ihvertfall som jeg kjøpte var tidligere i klassen mellom 25-30.000. Panelet kommer fra Philips så kvalitet skal en ikke si noe på. Tven har en noe shabby kontroll og noen høytalere som jeg skulle ønske jeg kunne fjerna....men det plager meg ikke mye iogmed at jeg allerede har 5.1 anlegg så lyden er muta på tven. Samsungen minte mye om den de brukte til å vise frem Xbox360 på magnus barfot kinoen. Jeg kan ikke si jeg ble helt overbevist om at det var verdt å gå ned 5 " for å betale det samme, jeg tror egentlig jeg hadde følt meg snytt. Penere design, kanskje en anelse bedre sortnivå....bortsett fra det, ikke noe å rope hipp hurra over. Jeg kjøpte ikke Viewpia'n som en tv jeg skal ha for evig og alltid, men jeg fikk en bra tv for en grei peng, og ville aldri betalt like mye for en mindre tv med penere design.

Så jeg vil da egentlig mene at Viewpia så absolut er å anbefale. En kan lese gjennom den store tråden som er om viewpia hos avforum.no eller hvor det nå var. Flere som har mye bedre peiling på tv en meg der som er enig med at det er en bra tv for lite peng.

Lenke til kommentar
Dæven sjekk ah, enda flere bilder av Xbox 360 in action på samma samsungen faktisk..

http://www.soneraplaza.fi/tietokoneet/arti...-311675,00.html

5064710[/snapback]

WOW nice

her ern: http://www.soneraplaza.fi/GetImages/GetIma...00,65589,00.jpg

5064757[/snapback]

Hehe. Ser i speilbildet... Der er den døds schwære psuen.

Ikke at den kommer til å plage meg. Kabler er til for å gjemmes bort.

Men den er stooooor. :)

Men nå skal det vel sies at den ikke ser slik ut på retail versjonen.

Lenke til kommentar

Hehe. Ser i speilbildet... Der er den døds schwære psuen.

Ikke at den kommer til å plage meg. Kabler er til for å gjemmes bort.

Men den er stooooor. :)

Men nå skal det vel sies at den ikke ser slik ut på retail versjonen.

5064770[/snapback]

ahh du mener konsollen du nå ja kanskje eller...hehe....ble litt confused :D

enig...kabler er no problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei, det så ikke mye sweet ut. :roll:

Det blir nok ingen Halo-killer dette her, nei. Holder oss til PGR3 og Oblivion, folkens.

5064650[/snapback]

helt enig...les tester av samsungen...ypperlig kvalitets skjerm :thumbup:

5064700[/snapback]

Har du noen lenker? har ikke funnet en eneste test enda. :hmm:

Endret av MattMan
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at Viewpiaen er rimelig dårlig. Men den koster jo relativt lite også.

Ville nok ha valg samsungen da denne hadde iallefall et akseptabelt sortnivå og klarte å panorere. Noe som er mer enn jeg kan si om viewpiaen.

Men når det er sagt, så synes jeg begge de tv'ene blir for dårlig sammenlignet med Pioneer PDP-506 XDE. Men da snakker vi en hel annen klasse også :)

Tror jeg kjøper en Samsung for å ha på kjøkkenet.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Hvis ingen har sagt det, så er de første boxene uten støtte for  Blue-ray og hva var navnet på det andre formatet  ?, iflg div. blader skal dette rettes på om kort tid.

5064823[/snapback]

Nei rart det der at DVD-romen i xbox 360 ikke har støtte for Sony sitt Blu-ray format. Merkelige greier.

Uansett så har det vært ryktet at det skal komme en x360 med HD-DVD rom snart. Men det hjelper fint lite når spillene blir solgt som DVD-9.

Edit: Snart: som i 2006 en gang.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar
Hvis ingen har sagt det, så er de første boxene uten støtte for  Blue-ray og hva var navnet på det andre formatet  ?, iflg div. blader skal dette rettes på om kort tid.

5064823[/snapback]

Nei da er du ganske på jorde gitt. Blue Ray er jo hovedkonkurrenten da !! Det er isåfall HD-DVD du tenker på. Blue Ray kommer til være integrert i Playstation 3.

Det vill jo være ganske så sleipt av Ms å lansere en 'bedre' 360 noen måneder etter launch med Hd-dvd spiller. Isåfall måtte dette ha blitt et separat/eksternt kitt !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Nei, det så ikke mye sweet ut.  :roll:

Det blir nok ingen Halo-killer dette her, nei. Holder oss til PGR3 og Oblivion, folkens.

What, kødder du ?? se da man, det ser jo dritlekkert ut ! Grafikken ser knall ut og det virker veldig smooth. Samma om det ikke er en Halo killer da, spillet ser flott ut !

Lenke til kommentar
Nei, det så ikke mye sweet ut.  :roll:

What, kødder du ?? se da man, det ser jo dritlekkert ut ! Grafikken ser knall ut og det virker veldig smooth. Samma om det ikke er en Halo killer da, spillet ser flott ut !

5064864[/snapback]

mange som har testet det som sier de syntes det var skuffende

ja grafikken ser flott ut men håper det er like bra på andre områder

jeg venter på noen omtaler i hvertfall

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg denne:

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...r51_angle_l.jpg

http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...p?page=Features

er riktignok bare 23" men jeg har ikke råd til mere, + at jeg bor på hybel for tiden og vil sitte ganske nærme tven.. men det er sinnsykt bra bilde på den da.. testa en tv i samme serie bare at den var større når jeg var og testa xbox 360, veldig klart og godt bilde med sterke farger og lysstyrke, og ikkenoe etterslep som jeg merket hvertfall..

5063785[/snapback]

herlig....bra og se flere skal ha denne knall skjermen :thumbup:

får snart min jeg også men den er 26 tommer

les omtalen av den i hjemmepc.....best i test :D kjøper min på hifi klubben

her er den i action: http://www.engadget.com/entry/1234000153062828/

5064140[/snapback]

ja, tenkte at det var bedre med en mindre tv med godt bilde enn feks en tv med 32" til samme prisen.. omtrent hvertfall.

men lurer på om noen vet om det vil bli drit kvalitet ved vanlig kabel tv?

takk for linken forresten. :)

hmm er ikke det samma tven de brukte på X05 ?? Mener og huske det av de videone jeg har sett, bra den ja ! Men det er merkelig av Samsung at de ikke fronter HD READY på skjermen. Ser på linken du la frem og det står ikke noe om at den er Hd ready dog oppløsning er på 1366 x 768 piksler som jo betyr at den er Hd ready. Merkelig greier, trodde det var killern jeg, når man skal selge en ting og vise fram produktet.

Er nok det du, Samsung og MS samarbeider på X360 :) de hadde bare samsung når vi var og testa X360 og.. grunnen til at det ikke er HD logoen vet jeg ikke, kan ha noe med å gjøre at det er et produktbilde fra samsung og at det ikke er sånn de faktisk ser ut når de har fått alle logoer merker osv på seg.

forresten, noen som har skjønt hvordan multi quote fungerer?

Vennligst fjern image-taggen når dykk siterer nokon-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
ja, tenkte at det var bedre med en mindre tv med godt bilde enn feks en tv med 32" til samme prisen.. omtrent hvertfall. men lurer på om noen vet om det vil bli drit kvalitet ved vanlig kabel tv? takk for linken forresten. :)

5065132[/snapback]

Fra Dinside testen:

"Kresen på signalkvaliteten

Etter å ha montert denne LCDen side om side med de nye konkurrentene fra Panasonic og Hitachi, var det enkelt å konstatere at Samsungen stiller større krav til kvaliteten på bildesignalene. Sammenlignet med plasmakonkurrentene var ikke bildet like behagelig å se på, og vi ble heller ikke imponert over betraktningsvinkelen."

Lenke til kommentar

Er nok det du, Samsung og MS samarbeider på X360 :) de hadde bare samsung når vi var og testa X360 og.. grunnen til at det ikke er HD logoen vet jeg ikke, kan ha noe med å gjøre at det er et produktbilde fra samsung og at det ikke er sånn de faktisk ser ut når de har fått alle logoer merker osv på seg.

jaja lol, det ekke det, men på produktsiden dems, som en linka til tidligere i tråden så står det ikke noe om at den er hd ready noe sted. Dette syntes jeg er veldig merkelig da dette er selve nøkkelen for å selge en Lcd/plasma i dag. Det står absolutt ingen steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...