Gå til innhold

[Løst]Hvorfor vises ikke "Favoritter"? [løst!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Diskusjon.no-skinnet, og her skjer feilen. Tok en titt i kildekoden, og det ser ut til at teksten skal bli vist, men det blir den altså ikke. Kanskje det er noe feil med CSSen?

5067755[/snapback]

Ja, stemmer det! Er det jeg også bruker! ;) (ante ikke at man kunne velge det... :p )

Lenke til kommentar

Hm, funker fett her..

Bruker Opera 8.1 nå, og som dere ser bruker jeg hwb.no -skinnet på bildet. Men jeg har nå prøvd funksjonen med alle skin og det går like greit hver gang.

Hvilken nettleser bruker dere andre? Og kan kanskje noe popupblokker sperre for informasjonen eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Prøvde HWB-skinnet nå, det fungerer heller ikke der. Pop-up-blokker vil jo nekte vinduet å åpne seg, det vil ikke nekte informasjonen å bli vist... Sitter for øyeblikket med IE6.

5067915[/snapback]

Samma her... bruker IE 6. Prøvde å slå av popup-blokking, hjalp ikke, nei...

Det kommer bare sånn som dere ser på vedlegget...

post-78619-1130433316_thumb.jpg

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Ok, problemet er halvveis løst.. Er IE som skaper noe kødd. Prøvde to skin med IE, HWB.no og diskusjon.no. Med alle popup og reklameblokkere avslått (Norton Internet security 2005) og det ble bare et hvitt vindu (prøvde å oppdatere flere ganger). Så feilen ligger tydeligvis i IE og muligens noen andre nettlesere.

Hvorfor feilen finnes og slike ting får en annen løse... ;)

EDIT: Hvilket vedlegg... :wee: ...neida skal ikke mobbe. Slikt er lett å glemme, bare spør meg ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...