SkinnyT Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Klikk her for artikkel. Here you can see a card with our company name on it. We place the card behind the cloth. The card is hidden by the cloth. It can't be seen by the human eye, nor by a camera. We attach the KAYA PF4 to the camera lens. ..and now the card is clearly visible through the cloth! But it gets better! Here we are spraying the cloth with water. ..the writing becomes clearer through wet cloth. Klikk her for flere demonstrasjoner. Ja, nå ser det ut til at det kan bli ganske så skummelt å bevege seg ut på offentlige områder Endret 26. oktober 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nå er det vel ikke lenge til jenter må gå med "beskyttelsesklær" for å prøve å ungå perverse folk med et sært ønske om å se gjennom klær. Men er ikke dette litt gammel nyhet, var det ikke i avisene og greier for nesten et år siden? Bare det ikke kommer en linse for mobilkamerar så er vi vel trygg for den bedre halvdelen av befolkningen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 :dribble: Gi meg en sånn linse ASAP! Men... jeg har sett bilder tatt av slike linser før... og de klarte bare å se igjennom ett lag med klær. Mulig denne klarere flere, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dette har vært en stund nå. Det er vel meningen at denne teknologien skal brukes på flyplasser etc. for å avsløre terrorister. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er dette altså en liten linse man setter på kameraet? Noen som vet prisen på en slik Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dette har vært en stund nå. Det er vel meningen at denne teknologien skal brukes på flyplasser etc. for å avsløre terrorister. 5063773[/snapback] Den jobben vil ikke jeg ha. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er dette altså en liten linse man setter på kameraet?Noen som vet prisen på en slik 5064839[/snapback] Tror den settes på som et vanlig linsefilter http://www.kaya-optics.com/order/price_and_order_form.shtml Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Japsene har lagd et filter til mobiltelefoner, slik at man kan ta bilde i mørke. Men det de ikke visste var at den kunne ta bilder gjennom klær også! Se her! Endret 26. oktober 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Syns det burde blitt ulovelig for privat personer. Vil jo garantert bli missbrukt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Bare å skaffe seg jerntruse nå! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dette er nok mer enn ett år gammelt. For flere år (6-7 år såvidt jeg husker) introduserte Sony et videokamera som kunne filme i helt mørke rom. Men hvis man aktiverte denne nattfunksjonen i dagslys kunne man se gjennom klærne til folk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg beklager. Det var Terahertz kameraet jeg refererte til når jeg snakket om å avsløre terrorister på flyplasser, ikke dette filteret! Terahertz kameraet kan meget mulig være en av de største teknologiske gjennombrudd i det 21 århundre! Det kan ikke bare se igjennom klær, men også inn i menneskekroppen, eller gennom vegger! Les mere om det her! eller her og her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå