John Keats Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg var ute for og lage en liten pvp-film da jeg møtte på en liten warlock uten epics. har selv en del arcanist. Jeg polymorpha han og starta og nuke felhunteren hans, dette er combatloggen. Your Frostnova is resisted by *pet* Your Cone of Cold is resisted by *pet* Your fireblast hits *pet* for 274 fire damage (274 resisted) *warlocks* immolate hits you for 275 fire damage. You are affected by spell lock. pawn pawn pawn pawn You die. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Mener på locks har talent som gjør at de kan øke alle resistances med 60. "Master demonology" om jeg ikke tar feil. Godt mulig du bare var uheldig. Mages er ikke så glade i dots. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) You gain ice block You pwn warlock Endret 26. oktober 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Warlock - fear + drain life + dots + shadowbolt og felhunter = eid Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 er jo enklere og eie mages med.. seduce-coe-soulfire-immolate-confligrate-searing pain-shadow burn.. btw er firelock Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ånei ble pwna av en mage i dag, hva har skjedd me de? Synes det blir for teit å lage post hver gang du blir drept av noen fordi de resista, en rogue har dodga 3 slag på rad i tillegg til å resiste hammer of justice, det er akkurat det samme. At spells blir resista er det samme som at en melee class misser target av og til. EDIT: Og hva har epics med om man vinner en kamp eller ikke? Endret 26. oktober 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Felhunter har noe sykelig med resists, snakker oppimot 300 mot alt med riktig spec samt 5 piece-bonusen fra felheart. Locken har også 60 mot alt med demonologyspec (pluss gear), pluss den ** skadefordelinga (30% av damage til pet). Som mage er det rett og slett ~umulig å ta en lock med felhuntern ute. De kan faktisk gjøre det samme som en bm-specced hunter -> alt tab og ta seg seg ** mens kampen pågår, for felhuntern dreper deg alene (spell-lock, manaburn og resist for the loss). *"Ufint" språk fjernet* Endret 27. oktober 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 EDIT: Og hva har epics med om man vinner en kamp eller ikke? 5063411[/snapback] øker stats, spelldamage osv muligens? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg var ute for og lage en liten pvp-film da jeg møtte på en liten warlock uten epics. har selv en del arcanist. 5063021[/snapback] Det blir sikkert en kul pvp-film. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 tøft, nref nref! håper på film snart smeagold! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kanj jo for så vidt bruke sacrifice mot en mage hvis du er ute og gjør quest, har en ok sjanse til å drepe dem da. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) soulfire hits him for 1 damage fireblast hits you for 5700 damage lol Endret 26. oktober 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
tormagt Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg var ute for og lage en liten pvp-film da jeg møtte på en liten warlock uten epics. har selv en del arcanist. Jeg polymorpha han og starta og nuke felhunteren hans, dette er combatloggen. Konklusjon: MC er for lett om dagen. Sorry, men når du prøver å nuke en felhunter så finner du fort ut at det er en dårlig idè. Du poster iallefall ikke om det på forum og spør hva som har skjedd med warlocks.. Felhunteren har 200 resist all (på lvl 60). Dette kan økes med 60 dersom warlock-en har Master Demonology og enda mer med 5-piece Felheart/Nemesis bonus. Ser du en warlock med Felhunter (og du er mage); Stikk Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Felhuntern min har over 300 resistance mot all schools. Jeg har over 60 til alle resistancer med felhuntern også. Endret 26. oktober 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå