applemania Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Svake, svake gutt. 5093883[/snapback] Enig. Det er bare en person, ikke en gudinne. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe den siste kommentaren var en spøk ^^ Tør å spørre uten å ha drukket noe, men må mane meg opp en stund først. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Svake, svake gutt. 5093883[/snapback] Enig. Det er bare en person, ikke en gudinne. 5093888[/snapback] Men, på den annen side, viss ho allereie er ei særdeles god venninne av deg, kan eg sjå komplikasjonane med å fortelje ho kva du føler. Det kan, i verste tilfelle, sabotere både vennskapet og det eventuelle forholdet. Og dèt er synd. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vel vet egentlig ikke hva jeg skal svare på det. Jeg har hvert i et forhold i 6 år no. Nei faen 7 år. hun er 20 og jeg er 23,pluss en sønn. Jeg føler meg innesperet noen ganger. Den artigste tiden jeg har hatt, var faktisk da vi tok en pause på 6 månder. Fikk bedre tid til kompiser & jobb. Men du faen det er godt å komme hjem til noen som gir deg et kjaftig kyss når du kommer hjem fra arbeid,ryddig i hele huset å middagen står på bordet. Så faen eller jeg synes det å ha kjæreste er det beste, uansett om du har nødt il å ofre noe for det. Men sett ALRDI kjæreste foran venner. Snakker av efaring.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå