Tonio Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Han kan jo bare flytte... 5068462[/snapback] Hmm, snakker du av erfaaring? 5068873[/snapback] Nei, men det virker jo ganske smart... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Ja det virker kjempesmart. Er man borti noen så må man nesten gjøre være innstilt på en flytting i nær framtid. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og ha kjæreste er best, hvis du har en grei jente/gutt. Men det er gøy og være litt fri også Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kjæreste er seff best. Har en gutt i klassen som sier "Åh det er så deilig å være singel" Tror ikke han husker ossen det er å har kjæreste nei... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 evt. Så er han bare forskjellig fra deg? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Kjæreste. Har ikke vært singel siden syvende klasse på barneskolen, så jeg vet egentlig ikke så mye om hvordan det er å være singel men... Endret 31. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 evt. Så er han bare forskjellig fra deg? 5085986[/snapback] Evt. så får han seg ikke noe, og derfor later som om han synes det er best å være singel Lenke til kommentar
warpig Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 synes det er best med kjæreste, er lenge siden jeg har vært singel nå da...... har vært sammen med dama siden starten av 8klasse og jeg går nå 10klasse.... men når jeg ligger på stranda om sommereren så hender det jeg skulle ønske jeg var singel... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Han kan jo bare flytte... 5068462[/snapback] Neida, ingen vil flytte fra disse traktene Men OT: Hva som er best kommer helt an på livssituasjonen, men har ikke vært skikkelig singel siden 9.klasse så kan egentlig ikke uttale meg så veldig bra. Tror kanskje det er sunt å være singel innimellom, men da blir vel kosen et veldig stort savn. Det hadde ihvertfall blitt det for meg.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Syns det er så koselig og ha kjæreste jeg kan snakke om alt og sånt.. Flere ting som også er positivt med kjæreste da : Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kjæreste. Har ikke vært singel siden syvende klasse på barneskolen, så jeg vet egentlig ikke så mye om hvordan det er å være singel men... 5086446[/snapback] Jeg har alltid vært singel, så det blir vel motsatt for meg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Alt er vel bedre enn å være fjortis og sitte å håpe dag ut og dag inn! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hmm, jeg har ingenting i mot å være singel, men skulle gjerne hatt en dame i blant Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 i blandt får man et "damesug" ja men da får man helelr finne ei for en kvel lda vettu..hehe....singel har nok sine fordeler d å ja!! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 i blandt får man et "damesug" ja men da får man helelr finne ei for en kvel lda vettu..hehe....singel har nok sine fordeler d å ja!! 5087748[/snapback] Hmm, forstår jeg deg rett, så synes du det er en fordel å være singel fordi da kan man prøve å finne seg ei for kvelden? Framfor å slå på tråden til dama og spørre om man skal treffes? Kanskje jeg er sær, men jeg foretrekker det siste... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg digger å være skikkelig glad i noen, og å dele kjekke opplevelser med henne. One night stands greier er bare piss. Så jeg syns det å ha kjæreste er best. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kommer litt ann på,,, det er bra å være singel hvis man har flere jenter ved siden av(flørting osv.). Men det er sikkert gørr å være helt alene. Hva faen er gøy ved det? Damer er noe av det beste her hahahaaha fitte er herlig haha Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Begge sider har sine fordeler og ulemper... Men nå som jeg jobber fulltid, har lite fritid og sparer til en bil, så er jeg ganske glad for at jeg er singel... Hadde situasjonen vært motsatt, mye fritid, lite ansvar osv, så hadde jeg grått meg til søvns hver dag som hadde gått uten dame. Men pr nu: Single-life is greeeeaaat! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Joda singellivet har sine fordeler og ulemper, men for min del så har singellivet drøyet ut en del år nå så det å hatt en å være sammen med hadde jeg ikke sagt nei til ^^ Det er bare å tørre å spørre noe jeg sliter litt med, tenker ut hvordan jeg skal spørre og alt, men når en ser personen ansikt til ansikt så blir en nervøs Jaja, får vel bare pøse på med alkohol og spørre i fylla Got more bones in my balls then Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jaja, får vel bare pøse på med alkohol og spørre i fylla Got more bones in my balls then 5093850[/snapback] Svake, svake gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå