Gå til innhold

Hva er best? Singel eller kjæreste?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kan jo bare flytte...

5068462[/snapback]

 

Neida, ingen vil flytte fra disse traktene :wee:

 

Men OT: Hva som er best kommer helt an på livssituasjonen, men har ikke vært skikkelig singel siden 9.klasse så kan egentlig ikke uttale meg så veldig bra. Tror kanskje det er sunt å være singel innimellom, men da blir vel kosen et veldig stort savn. Det hadde ihvertfall blitt det for meg..

Lenke til kommentar
i blandt får man et "damesug" ja :p men da får man helelr finne ei for en kvel lda vettu..hehe....singel har nok sine fordeler d å ja!!

5087748[/snapback]

 

Hmm, forstår jeg deg rett, så synes du det er en fordel å være singel fordi da kan man prøve å finne seg ei for kvelden? Framfor å slå på tråden til dama og spørre om man skal treffes? Kanskje jeg er sær, men jeg foretrekker det siste...

Lenke til kommentar

Begge sider har sine fordeler og ulemper... Men nå som jeg jobber fulltid, har lite fritid og sparer til en bil, så er jeg ganske glad for at jeg er singel... Hadde situasjonen vært motsatt, mye fritid, lite ansvar osv, så hadde jeg grått meg til søvns hver dag som hadde gått uten dame.

 

Men pr nu: Single-life is greeeeaaat!

Lenke til kommentar

Joda singellivet har sine fordeler og ulemper, men for min del så har singellivet drøyet ut en del år nå så det å hatt en å være sammen med hadde jeg ikke sagt nei til ^^

Det er bare å tørre å spørre noe jeg sliter litt med, tenker ut hvordan jeg skal spørre og alt, men når en ser personen ansikt til ansikt så blir en nervøs :(

 

Jaja, får vel bare pøse på med alkohol og spørre i fylla :p Got more bones in my balls then ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...