Gå til innhold

Hva er best? Singel eller kjæreste?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går ikke ann å bare være singel uten å LIDE PSYKISK av det.. tro meg i know :hrm:

5064594[/snapback]

Har vært singel hele livet. Psyken min lider ikke så meget av den grunn. Må prøve å se det positive i det jeg har, istedenfor det jeg ikke har.

5064725[/snapback]

 

 

Hmmm jeg tar din kommentar til rådighet.. og skal nå tenke hardt i noen minutter for å kommer på det positivet...

 

Jeg har aldri vært sammen med en jente... jeg har faen en gang kysset en jente...

Men monkene har det da bra... så :hmm:

Lenke til kommentar
Vil ut... men det e vanskelig å begynne på bar bakke uten venner og uten sosiale antenner :hmm:

5064849[/snapback]

 

haha, det var litt av en løsning du kom med :grin: men Forhold er best, er i forhold nå å jeg kommer til å være hos den dama så lenge jeg bare orker! hun er bare best :) men vet at en eller annen gang kommer jeg til å tenke hvorfor er jeg ikke singel, men Livet er ikke perfekt å man kan ikke få i pose å sekk!

Lenke til kommentar
Nå som jeg har fått meg kjæreste så har flere jenter begynt å flørte med meg. om det er bra skal være usagt...

5063771[/snapback]

Det er veldig rart det der, har også merket det.

Kanskje mennesker som er forelsket har en veldig spesiel utstråling?!

 

Selvfølgelig er det å være singel ganske greit til tider, men å ha en kjæreste må vel være best vil jeg tørre å påstå!

Lenke til kommentar

Forresten, for det første, vi gutter får vanligvis ikke ett slikt rykte, spesielt ikke hvis man bor i en by og går fra klubb til klubb, osv..

 

Og, jeg syns egentlig at singel er best, fordi når jeg blir sammen med noen så lengter jeg til singellivet igjen, det er utrolig irriterende.

 

Så, fest i helgene, ferien, møt damer, flørte, gjør hva begge partene ønsker :p .

Jeg syns egentlig at singel er best hvis man er en fest person.

Lenke til kommentar
Hva faen e poenget med å feste når man e "gift"...

 

Så enig der...

 

Do your thing and leave :!:

5068919[/snapback]

 

Husk , gjør det grundig, la begge partene få det beste med det, da vil hun kanskje kose mye mer senere også.

 

edit: DET, ikke DE. :p

Endret av XzYLsiT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...