Gå til innhold

Hva er best? Singel eller kjæreste?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har vert singel aaalt for lenge nå.. og savner og være sammen med noen, å få den følelsen man får..

 

men hvis jeg skal bli sammen me noen nå, så vil jeg ha ei som ikke går på samme skole som meg..

d kan bli for mye av d gode..;)

og spes. når dama di skal ha deg med mitt i skolegården får å rå kline å hu står der å stønner.. å du ettervært får hele skolen til publikum..

 

og når du står med kompisgjengen, å alle sier "Gå til dama di da" osv..

liker ikke alt d mase med damer..:p

 

menmen..

Lenke til kommentar

Mennesker er "rare", det er en grunn til at å simulere jordens utvikling er enkel og ja, mennesker det er et stykke for seg...

 

Alt i Naturen kan beskrives med tall, men gjett hva som ikke kan beskrives, til tider umulig å forstå seg på, jo mennesker.

 

Så dette spørsmålet som blir spurt her så avhengig, av personlighet, hvordan vedkommende har det akkurat da.. osv..

 

Så folk kan liksom ikke se på det som blir skrevet her og sammenligne det direkte med sin egen livsituasjon :)

Lenke til kommentar
utseende * personlighet * tilgjengelighet = 0

5063831[/snapback]

Er du klar over at følgende regnestykke blir 0?

10 000 000 * 10 000 000 * 0 = 0 ;)

5063920[/snapback]

Kan jo hende det var poenget da ;)

Anyway, det finnes jenter som både har utseende med seg, knallgod personlighet og er ganske så tilgjengelige.

 

OT: Akkurat nå lengter jeg veldig etter en kjæreste, men det er vel sikkert fordi jeg aldri har hatt noe forhold og derfor er veldig, veldig naiv :)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Nå som jeg har fått meg kjæreste så har flere jenter begynt å flørte med meg. om det er bra skal være usagt...

5063771[/snapback]

Hvorfor det? :)

5064284[/snapback]

Fordi det er ingenting som drar damer mer enn... damer.

 

Altså, det er ikke damen i seg selv som trekker da, men det at en mann har dame. Det er på en måte tegn på at han er kjærestemateriale... :shrug:

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg dritlei damer av diverse grunner. Så nå liker jeg nok og være singel best, men tar nok ikke lange tiden før jeg ønsker mer igjen.

 

Savner å ha noen og varme meg på om vinteren, og noen å kun slappe av på sofaen med på søndager etter helgas fyllaslag. Å at det ligger noen og venter på meg etter en lang natts arbeid med mye bråk og slagsmål som enda ligger i bakhode mitt, så jeg bare kan legge meg inntil henne og glemme alle bekymringer.

 

Ja vel da, jeg vil ha dame igjen...

Lenke til kommentar
Nå som jeg har fått meg kjæreste så har flere jenter begynt å flørte med meg. om det er bra skal være usagt...

5063771[/snapback]

Hvorfor det? :)

5064284[/snapback]

Fordi det er ingenting som drar damer mer enn... damer.

 

Altså, det er ikke damen i seg selv som trekker da, men det at en mann har dame. Det er på en måte tegn på at han er kjærestemateriale... :shrug:

5064306[/snapback]

 

Akkurat, er noe med selvtilliten og at man ikke virker like desp, å ha dame sender noen signalvirkninger vi gutta ikke skjønner tror jeg. Men det må vist være noe jenter fanger opp. Akkurat som at en hund kan mærke at et menneske er nærvøs/ stresset, selv om vi prøver ikke å vise det. :D

Endret av chris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...