Gå til innhold

Hva er best? Singel eller kjæreste?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er singel no og alle som sier at det å være singel LYGER.! It sucks...

5063098[/snapback]

Føler det mangler ett ord i den første setningen... Sjekk etter selv!

 

Om jeg vil ha noen å dele tiden min med eller ikke, kommer helt an på dagsformen. Du vil gjerne ha noen når det går dårlig, mens når du er i godt humør, kan du gjerne glemme sånt..

 

Dessuten, gresset er nok grønnere på den andre siden, spesielt i dårlige tider.

Lenke til kommentar

Spørs jo hva en definerer å være fri i fra. Samfunnet byr på mange forpliktelser, men tror det er få forpliktelser som gir like mye igjen som det å vie seg til en kjæreste. Det er det siste jeg ville vært "fri" i fra. Gjensidig fleksibilitet og respekt så har man det som plommen i egget.

Lenke til kommentar

Dette er definitivt et lurespørsmål.

 

Har vært ganger jeg skulle ønske jeg var singel mens jeg hadde dame, men nå som jeg ikke har dame savner jeg å være sammen med noen....

Blir man noen gang fornøyd egentlig?

 

(Så kommer det sikkert en kommentar som:" hvis man treffer på drømmepersonen etc etc", men fakta så kan jeg garantere at det kommer til å bli kjedelig også. Alt blir kjedelig. ARgh! Hva er i det hele tatt poenget med å leve? død over samfunnet!)

Lenke til kommentar
Det spørs jo om en er sammen med en drittsekk eller ikke.

Med tanke på hvem jeg har vært sammen med til nå hadde det vært like godt om jeg ikke hadde vært sammen med noen.

 

Men jeg satser på at jeg møter en grei fyr en eller annen gang, og da blir det best å ha kjæreste.

5063095[/snapback]

 

Du er jo ikke så veldig gammel da. Gutter på din alder er stort sett ganske umodne i tillegg.

Lenke til kommentar
HALLO

 

DUMB FUCK

 

Hun mener at folk som sier Singel lyger hvorfor?

 

Har du lest tittelen på tråden? :hrm:

5063510[/snapback]

 

 

Altså, det mangler forsatt noe i setningen selv om 'n referer til et spørsmål.

 

Svaret vil vel avhenge sterkt pga. forskjellige personligheter ect.

 

Jeg har enda ikke opplevd det å ha kjæreste, det haster heller ikke, men gresset er vel alltid grønnere på den andre siden, så kjæreste er vel best - bare de passer sammen, selvsagt.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Både - og ....

 

Det er fordeler og ulember med begge delene mener nå jeg.

 

 

Noen ganger er det sinnsykt digg med en kjæreste som du vet er spesielt gla i deg, og elsker deg, som du digger og elsker. det er rett og slett herlig, men det er ting som er kjipt når man har følge også ... En av partene kan veldig fort bli sjalu, og man får ikke alltid like god tid til de gode gamle vennene sine, kan fort skje at en glemmer sånt :/

 

Det som er digg med å være singel er jo at en kan omtrent gjøre som en vil , men man vil jo noen ganger ha et savn , men så kan man feste å være idiot på heltid da :D Digg å ikke høre på maset om ditten og datten hele tida, at du har det rotete, at det stinker av deg fordi du ikke har dusja på 2 uker, men når man blir vant til det "maset", så savner man det om et forhold går over :p håhå

 

 

DU VELGER!

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...