jirre Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 For meg ser det ut som om jeg kobles opp og ned hele tiden hvis jeg ser i loggen. Jeg merker ikke noe når jeg er på nett og oppkoblingen min virker å være stabil. Setter jeg opp en radiokanal (feks P4) og lytter på denne, merker ikke jeg noen brudd. Det er periodisk ned/oppkobling som skjer hvert 5 min hele døgnet igjennom. De 20 sidene som loggen er satt opp til, fylles med dette(ref vedlagt bilde). Noen som vet hva det kan være, eventuelt om jeg kan bli kvitt dette på noe vis? Kjører en Speedtouch 510 i Bridget mode, har lagt inn PPPoE i DI-624 og har telenor. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Trykk på "logg settings" og se om du ikke kan gjøre noen endringer der Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ser ut som du har satt den opp med timeout på PPPoE, da vil den koble ned etter X antall minutter når linja ikke er i bruk. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Ser ut som du har satt den opp med timeout på PPPoE, da vil den koble ned etter X antall minutter når linja ikke er i bruk. 5063004[/snapback] Var inne og sjekket og fant ut at "Maximum Idle Time" var satt til 5 min (under Home/WAN) så det kan nok være noe her. Hva bør den i så fall settes til, hva er normalt? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 0 pleier og fjerne timeouten og er det normale. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Under kva for ein meny ligg instillinga? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://192.168.0.1/h_wan_poe.html under der :=) så står det : Maximum Idle Time Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen takk, satse på at det funke. Ellers må eg inn til nabo'n og resetta boksen Lenke til kommentar
jirre Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) 0 pleier og fjerne timeouten og er det normale. 5063361[/snapback] Ja jeg forsøker også å sette den til "0" så får jeg observere og se hva som skjer. Takker! :-) Edit: Nå ble det i orden heldigvis. Mao, det hjalp! Endret 27. oktober 2005 av jirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå