Bleda Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Heisann.. Jeg har hatt pc'en min i ca 2 år, oppgradert den en gang i blant me nye ram hdd osv.. Det hele begynnte med at itunes ikke funket, så prøvde jeg allt, til slutt reformaterte jeg.. så nå når jeg skal instalere ny driver til sjerm kortet så låser pc'en seg, så går sjermen av\på fra "standby modus" så restarter dataen seg. Når dataen har restarta seg så går skjermen av og på hver gang jeg rører musa \ trykker en knapp.. så når dette har holdt på en stund så restarter dataen seg.. Så nå har jeg reformatert testet en annen driver (eldre versjon) men neida, same feilen.. Noen som vett hva som kan være galt? :S Hadde våre fint om noen svarte MvH Stigh Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har en kammerat som hadde det samme problemet ,han formaterte vell 3 ganger, eller noe sånt. Til slutt funka det? Prøv å gå inn i windows med "sist funkende konfigruasjon " eller noe sånt. Prøv å instalere der i fra! Lykke til... Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Har en kammerat som hadde det samme problemet ,han formaterte vell 3 ganger, eller noe sånt. Til slutt funka det? Prøv å gå inn i windows med "sist funkende konfigruasjon " eller noe sånt. Prøv å instalere der i fra! Lykke til... 5062944[/snapback] Har formatert 3-4 ganger... Testet 4 forsjellige drivere.. Gått inn me "sist fungerende.." prøvd d også, funket ei Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Ingen? Litt irriterende når jeg vill se film lr npe, ingenting funker uten driver til skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå