Megnus Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har ett ATI X800GT (ble kjøpt som SE men etter at jeg oppdaterte driverne så ble det til et GT hvordan?) Jeg har hørt at det ikke går ann å unlocke pipelines (som hvistnok er veldig viktig) Men også at det er mulig hvist man soft eller hard modder det. Er ekstremt takknemlig hvist noen gidder å hjelpe stakkars lille meg med det Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Softmodde X800GT? Har det samma kortet selv, dvs et PowerColor X800GT, kjøpt på SHG.no . Holder på med installasjon av WindowsXP, og jeg har ikke tatt av original kjøler så jeg vet ikke hvilken core som jeg har. Dette kortet har visst R480 kjernen, og det er vel neppe noe negativt med det... Skal bli moro å prøve å klokke dette når PCen er oppe og går. Lenke til kommentar
craven Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du må ha X800GTO2.. det kan du softmodde Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Du må ha X800GTO2..det kan du softmodde 5064096[/snapback] Åh, var det det kortet det var snakk om? Er ikke det Sapphire sitt GTO2 som egentlig er et X800XTPE med låste pipelines? Jaja, men X800GT kortet kan i det minste klokkes godt, har jeg hørt. Om det også skulle feile så er det i allefall en god del bedre enn mitt forrige kort, Rad9800pro AGP Endret 26. oktober 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Så nå trenger jeg et endelig svar her ........... Er det klin kokkos umulig å gjøre noe annet med kortet enn å klokke kjernen og rammen? (har så veldig lyst til å løse opp pipelines for å se om det blir noe bedre) Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så nå trenger jeg et endelig svar her ........... Er det klin kokkos umulig å gjøre noe annet med kortet enn å klokke kjernen og rammen? (har så veldig lyst til å løse opp pipelines for å se om det blir noe bedre) 5064834[/snapback] Her er en liten mod du kan gjøre: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=827 Har kortet som omtales i artikkelen. Noen som har prøvd ny bios på dette kortet? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Problemet er bare det at jeg har ikke PowerColor kort. Og jeg er ikke helt sikker på om jeg har gddr3 minne. (i riva tuner stod det gddr3 men i catalyst control center ddr1) Og til slutt som jeg har spurt mange plasser og aldri fått svar nå.... Det kan ikke skade å bytte bios selv om hardware ikke stemmer med bios? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Problemet er bare det at jeg har ikke PowerColor kort. Og jeg er ikke helt sikker på om jeg har gddr3 minne. (i riva tuner stod det gddr3 men i catalyst control center ddr1) Og til slutt som jeg har spurt mange plasser og aldri fått svar nå.... Det kan ikke skade å bytte bios selv om hardware ikke stemmer med bios? 5270492[/snapback] Se på kortet. Det står navn på brikkene.... Link Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Der sto det bare ddr bare Men det skader vel ikke å prøve fordeom? Noen som har moddet ett x800SE før? Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har en x850 pro som har bare 12 pipelines og r480 kjerne. Det er samme kjerne som x850xt, men sistnevnte har 16 pipelines. Da må det vel være mulig å åpne de siste? Det skulle jo være logisk. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har en x850 pro som har bare 12 pipelines og r480 kjerne. Det er samme kjerne som x850xt, men sistnevnte har 16 pipelines. Da må det vel være mulig å åpne de siste? Det skulle jo være logisk. 5283231[/snapback] Det går. Se Denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå