pcOmanen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Skjermen funker helt fint den, bortsett fra: Av og til kan det bare begynne å Blinke litt. Raskt skru seg av og på gjentatte ganger i en stund. Hvert Blink skjer veldig fort. Jeg vet at det ikke er noe galt med selve skjermen siden jeg har prøvd på flere skjermer. Men dette er veldig irriterende og for hvert blink føles det som om en kabel er halveis kuttet eller lignende, altså skikkelig ekkelt! hehe. Jeg antar at det er Driveren til Skjermkortet. Skjermkort: Msi Geforce 6600 NX agp. Men er det noen som vet hva som er galt og hva jeg kan gjøre med saken? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Prøv å skru opp oppdateringsfrekvensen til 75 Hz eller mere. Kontrollpanel --> Skjerm --> Innstillinger --> Avansert --> Skjerm Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 takker for svar. den står allerede på 75 hz. er ikke det litt risikabelt? Har Alltid tenkt at skjermen går til helvete om jeg tar på mer hz enn den tåler. prøvde 85, støtta ikke mere. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 "Flasher" den fortsatt på 85 Hz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå