Makky Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med en stor tjeneste? Så på nettsiden til Lidl for noen dager siden at de hadde en minnekortleser til 99,- kan ikke finne den igjen på siden dems, er det noen vet om den fortsatt er der? Så til tjenesten, dette er en av de billigste kortlesere jeg har funnet (finnes det noen billigere?), men jeg har et problem. Det er ingen Lidl butikk nær Oslo, så jeg lurte på om det er noen som kunne tenkt seg å kjøpe en slik kortleser og sende til meg? Håper på noen gode sjeler som vil hjelpe en student Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det tilbudet var vel sist uke. Som regel forsvinn slike produkt raskt frå butikkane... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er lidl på Lier rett før du kommer til Drammen fra Oslo. bare 15-20 min med toget fra Oslo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror det er tryggere og ikke så veldig mye dyrere å kjøpe minnekortleser via nettbutikker fra 125kr eller via en annen lokal butikk. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 ja kanskje det er like greit det... vaagenconsulting skal ha hele 95,- i frakt på den lille kortleseren... Kan jo stikke innom obs eller smartclub..de pleier å ha slike ting også Lenke til kommentar
adnan Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ECS int. 3.5" USB 6-in-1 minnekortleser På multicom.no koster 49,- Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) ECS int. 3.5" USB 6-in-1 minnekortleser På multicom.no koster 49,- 5062991[/snapback] Trenger portabel, ikke intern. Edit: Jeg har fått løst det, fant en kortleser på Datasuply, som selger den for 180 i butikk. Endret 26. oktober 2005 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå