Bone Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Har O&O Defrag Pro v8.0. Men, så er det forskjellige valg jeg kan velge i mellom; Stealth; Space; Access; samt et par til som jeg ikke husker akkurat nå. Uansett; Hva skal jeg velge? Først prøvde jeg Stealth, eller Space, og det gikk jo greit. Men så her om dagen prøvde jeg Access -mode. Hva er egentlig best? Hva bruker dere? Systemet mitt er "typisk"; Spill, Programmer, Storage, Musikk, osv.. på D:, og System og WindowsProgrammer på C: ..Dette er en bærebar, men spørsmålet mitt er generelt.. Takk for svar! PS; Windows XP SP2, kjøres.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Steahlt er en rask defragmentering, og er oki for en kjapp og om disken aldri er defragmentert. Space ordner alt etter hverandre på disken så alt etterpå kommer etter dataene derfra og hindrer alt for mye defrag. Complete øker systemets ytelse noe da den endrer helt på hvordan alle filer ligger, men tar en del tid. Selv bruker jeg som oftest bare Space. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Så det er "complete" som er det "beste"? -jeg fikk kanskje litt inntrykk av at det var "access" (som jeg prøvde) som skulle være det mest optimale!? Takk for svar, btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå