Fromage Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva er det med Mediaplayer egentlig? Opplever det på flere maskiner. Når man har valgt fullsjermmodus så forsvinner ikke muspekeren og kantene i topp og bunn. Er det noe man kan gjøre for å få bukt med dette? Etter en restart funker det som regel igjen. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Er det ingen som har opplevd dette problemet før? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det med topp og bunn plager meg også. Skal jeg se noe i fullskjerm, så bruker jeg VLC Media Player, så langt det lar seg gjøre. Muspekeren bare gjemmer jeg så langt vekk i et hjørne. Bruker vel WMP 10... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Trykk vekk den "Always Show Full screen controls" så skal det nok gå så bra så. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 Trykk vekk den "Always Show Full screen controls" så skal det nok gå så bra så. 5065273[/snapback] Du Tordenflesk, jeg finner ikke denne "Always Show Full screen controls". Er den under alternativer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Når du er i full-screen, så er det en knapp øverst til høyre der. Mats-Andre: Hva har Divx med detta å gjøre? Endret 27. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå