hellfury Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Som såvidt jeg vet ikke bryter forumets regler siden privatimport er lovlig (?) anyways Soul Calibur 3 er kommet ut i junaiten, men det er leeeeenge til det kommer hit, så jeg lurte på om jeg skulle få PS2'en min modifisert så jeg kan spille import spill uten å styre med CD/DVD bytter for regionbytting osv. Vet noen om noen seriøse forretninger i Trh regionen som foretar modifisering av spillkonsoller? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vet ikke om noen i Tr.Heim, men det er en her i vestfold som er meget dyktig, han har holdt på med slikt i 30 år.... Det går fint å sende ps2 til han, men da koster det jo frakt også da.... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vet ikke om noen i Tr.Heim, men det er en her i vestfold som er meget dyktig, han har holdt på med slikt i 30 år.... Det går fint å sende ps2 til han, men da koster det jo frakt også da.... 5066632[/snapback] Var vel ikke så mye å modifisere på for 30 år siden..? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kanskje ikke når det gjelder playstation, men det fantes da annen små elektronikk? Har holdt på med playstation siden den aller første kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå