makke2ta Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Lurte på hva de forskjellige spots (grovt sett) i en film er, executive producer etc. og hvilke oppgaver de har. MVH Erlend Halvorsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 http://www.imdb.com/Glossary/ Søk på de "titlene" du lurer på hva gjør. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 veldig grovt sett hvis man lager en liten kortfilm da så er det vel; Regissør Produsent Kameramann/menn Lydmann føler at det er 1 jeg ikke kommer på, men dette er jo veldig grovt da =P Disse rollene pleier vi hvertfall ha på filmprosjekt på media og kommunikasjonslinja jeg går på =) Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hehe, det har vi pleid å gjøre i samarbeid på skoleprosjekt =P Men selvfølgelig er det en viktig del (men var ikke den jeg hadde følelsen av at jeg hadde glemt Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Editor? Er jo rimlig vesentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå