neXon Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Windows var så tregt at jeg bestemte meg for å formatere maskinen og installere Windows Xp home på nytt. Installasjonsfilene fra cd-platen blir installert på hardisken men når den skal til å installere windows så får jeg opp at det er en overflatisk disk feil. Installasjonen blir avsluttet og jeg kommer ingen vei. Har prøvd flere ganger, men får det samme Hvilke verktøy skal jeg bruke for å scanne gjennom hardisken for feil? Har prøvd med scandisk og knoppix som ikke vil starte opp...noen forslag til hva som kan være galt? Har prøvd "The ultimate boot cd" men fant ingen programmer som scannet hardisken for feil Endret 26. oktober 2005 av neXon Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva slags disk er det? Veit ihvertfall at både Wetern digital og seagate har sjekk programmer på sidene sine. De kan lastes ned enten som diskett eller CD-ISO Lenke til kommentar
neXon Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Fant et verktøy på Packard Bell sin hjemmeside. Det er en Fujitsu MHT2040AT harddisk Men programmet har ikke funne noe feil ennå Lenke til kommentar
neXon Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 gaad...prøvde med en annen windows xp plate og da funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå