Pasient Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har i lengre tid prøvd og fått meg lærlingeplass, uten hell. Men i dag så fikk jeg det! Jeg er den nye systemUansvarlige på Sortland VGS. Og ikke nok med det, siden jeg har fått lærlingeplass, så får jeg jo lønn og (Go figure). Og da! Blir det 10 mbit inett, harddisk, ny skjerm og mer ram. Og ikke minst, jeg kan ta opp lån slik at jeg får meg bil! For en gledens dag! Oh joy! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ro ned litt nå da.. er ikke akkuratt verdens beste lønn du får til å begynne med da Men grattis ihvertfall Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hiteck, det er jeg fult klar over. Men når man bor hjemme, og den eneste utgiften er 250 kr i måneden for og få 10mbit. Så er det egentlig HELT greit Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer. Kjøp ein skjerm til meg med da, ein 19" takk. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den som bare hadde hatt så få bekymringer og forpliktelser at større båndbredde var det eneste som skulle til for å bli lykkelig... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Grattis ! Lykke til da Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den som bare hadde hatt så få bekymringer og forpliktelser at større båndbredde var det eneste som skulle til for å bli lykkelig... 5063912[/snapback] HAHA. Jævlig bra sagt Heldigvis har du ikke like mye lønn som meg Pasient-. Selv om vi deler kontor Men så er jo din eneste beskymring større båndbredde. Jeg har jo mine purringer og inkasso varsler å stri med Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har i lengre tid prøvd og fått meg lærlingeplass, uten hell. Men i dag så fikk jeg det! Jeg er den nye systemUansvarlige på Sortland VGS. Og ikke nok med det, siden jeg har fått lærlingeplass, så får jeg jo lønn og (Go figure). Og da! Blir det 10 mbit inett, harddisk, ny skjerm og mer ram. Og ikke minst, jeg kan ta opp lån slik at jeg får meg bil! For en gledens dag! Oh joy! 5062293[/snapback] ? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Apoc_, det er sant. Men jeg kjøper hw, og du betaler bilforsikring. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Grattis, prøvde å bli lærling i 2år uten hell, nå er jeg dog Lagersjef... Funker det og... Ikke for å være dust mot deg, men du får ikke billån på lærling kontrakt. Bare fulltids-jobb kontrakt, med mindre du kjenner noen i banken... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Foreldre som kausjonerer skal nok funke fint.. Håper jeg. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå