T.F.T Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Blir det forbud mot dette løper jeg til skog ihvertfall! Edit: Jeg vil si at julesalg/juleforberedelser og julen i seg selv er to ting som må skilles mellom. Julen starter ikke selv om forberedelsene og innkjøpene gjør det. Endret 1. november 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nevnte jeg forresten at jeg synger julesanger hele året? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) jeg liker ikke at butikkene selger julebrus og mandariner no. mandariner og julebrus skal ikke kjøpes før 1.des. Endret 1. november 2005 av M.F. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Mandariner har da ikke nødvendigvis noe med julen å gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg liker ikke at butikkene selger julebrus og mandariner no. mandariner og julebrus skal ikke kjøpes før 1.des. 5091209[/snapback] for meg så har det ganske mye med jula å gjøre. spiser du mandariner midt på sommern du da eller? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg elsker julebrus, salget har startet litt tidlig ja, det er vel pga av og tjene mest mulig penger, men men det er ingen vist og gjemme på da! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg liker ikke at butikkene selger julebrus og mandariner no. mandariner og julebrus skal ikke kjøpes før 1.des. 5091209[/snapback] for meg så har det ganske mye med jula å gjøre. spiser du mandariner midt på sommern du da eller? 5091295[/snapback] Jaa? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 jeg liker ikke at butikkene selger julebrus og mandariner no. mandariner og julebrus skal ikke kjøpes før 1.des. 5091209[/snapback] for meg så har det ganske mye med jula å gjøre. spiser du mandariner midt på sommern du da eller? 5091295[/snapback] Mandarinene er best på vinterstid, men det går fint ann på sommeren og . Mandarinsesongen begynner på høsten, og slutter litt etter påske. Punktum. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Oktober? Hva er det dere snakker om? Jeg så første julereklame i september Da ble jeg skikkelig irritert! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 er det så jævlig nøye med da? kan ikke si annet en at jeg ikke bryr meg. gleder meg bare til å komme hjem, få go mat og feste med gamle kjendte. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg hater jula, men elsker julebrus. Derfor er jeg glad for at julestria kommer så tidlig. Resten av jula kan man bare boikotte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå