Khalifen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Har holdt meg unna alt som hører jula til, men jeg er svak, veldig svak, jeg drikker julebrus! Fra Lillehammer & Hamar bryggerier. Mmmm, men den forbinder jeg med kalde dager, etter skolen, no cash, men låner av venn. Mmmm, kald og god julebrus. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jepp meg å.. har en julebrus på kjølen.. til middagen i kveld Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Sånn sett er det greit at jula begynner såpass tidlig fordi jeg elsker julebrus! Det har liksom alltid vært sånn at jula begynner tidlig. Er litt sykt når jula begynner sånn 2 måneder før da men. Endret 30. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 IKEA tok jo helt av da. Var noen juledekorasjoner der i midten av september. Et sånn utstillingsrom med juletre og pepperkaker og full pupp. I september er det jo nesten sommer! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er bare glad for at julenisseskum er tilbake <3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er bare glad for at julenisseskum er tilbake <3<3<3<3<3<3<3 5079914[/snapback] Julenisseskum? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er det eneste bra jeg kan komme på med at jula starter tidlig. Brynhild Juleskum! FTW! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva er juleskum for noe? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er sånn rød pose med små skumnisser fra Brynhild. De er utrolig gode! Men jeg skal holde meg i skinnet og vente til 1. søndag i advent før jeg kjøper noen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Sendte sånn giossjulatilbake greier til nidar ifjor, og de svarte at grunnen til at de gjør slike tinger at de må starte en hel masse maskiner og hyre inn flere folk for å ta seg av jule-godteriet. Men jeg syns heller at de kan levere det når advent begynner, og heller selge litt etter jul, istedet for. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Tja, det aller meste av julehandelen foregår jo i den siste uken før jul. Ser ikke problemet med dette, det er kun et resultat av frivillig handel mellom mennesker. Hvis dere ikke liker det, ikke gå ut. Legger mer merke til sytingen om det enn selve greiene. Men mange syntes vel staten bør lovforby dette, for det er jo så fælt at noen mennesker velger å handle ut ifra andre ideèr enn det politisk korrekte hylekor og den selvutnevnte moralske elite mener er god moral. Buhu, beskytt oss mot de fæle ultrakapitalistene som bare tenker penger!! Endret 30. oktober 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Vel. For min del handler det ikke om å minske "kjøpepress" eller å bli beskyttet mot kapitalister, men om å prøve å bevare det at julen er noe spesielt, som kun er 1 mnd i året slik det er i utgangspunktet (eller fra 1ste søndag i advent). Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Farfar min, tanta og onkelen min var på Viking Stadioen invitert til VIP. Gjett hva motivet på tallerkene var? Helt riktig.. JUL! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har aldri likt julen, jeg. Sikkert fordi moren min alltid tar av helt og får hele huset til å se ut som et blinkende juletre. *grøss* Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hørt om eventyrbrus? 5062587[/snapback] nå snakker jeg om den Ekte julebrusen da, den deilige gyllenbrune! det røde skvipet er forkastelig. 5062781[/snapback] Kalles ikke det champagne brus? Så sist uke at de hadde fått inn Christmas coke på Ica. Skammelig Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Dere som ikke liker at de begynner å selge julebrus nå, kan da vel gi faen i å bry seg med det! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dere som ikke liker at de begynner å selge julebrus nå, kan da vel gi faen i å bry seg med det! 5088131[/snapback] Å herregud. Med den tonen så skjønner jeg ikke hva du skal på et FORUM. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 http://www.giossjulatilbake.no/ Meld dere på!! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Dere som ikke liker at de begynner å selge julebrus nå, kan da vel gi faen i å bry seg med det! 5088131[/snapback] Eller så kan vi snakke om det her, og så kan du bry deg med noe annet enn å sutre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg liker julen. EOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå