Gå til innhold

Jul i oktober, jeg blir kvalm!

Feh

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke jula uansett.

Gleder meg til det hele er over.

5064981[/snapback]

Hardt å være deg med andre ord. :p Jula blir jo lengre og lengre for hvert år som går. Nå varer den jo fra begynnelsen av oktober til begynnelsen av februar....(sånn grovt sett).

5064990[/snapback]

Det går nok bra skal du se. Eneste med julen jeg virkelig ser frem til er julemiddagen. Da skal jeg minst ha i meg 2kg ribbe. :--D

Jeg digger romjula jeg, den er fin. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har iallefall bestemt oss for å droppe hele kjøpefesten, de småfeite forretningsfolkene skal iallefall ikke få rulle seg i våre penger denne gangen. Det blir kun kjøpt julegaver til barna i familien, resten av julebudsjettet lar jeg stå til i Januar og bruker det på akkurat det jeg ønsker meg til under halve prisen av det det koster før jul :-)

Lenke til kommentar

Fikk selv et reklameblad med noen juletilbud i mitdten av oktober måneden.

Jeg har ikke noe julestemning iallefall før 1 advent.

Så å begynne på julen så tidlig som i oktober er ikke det som passer meg.

Noen sier det heter at man skal ha god tid før jul men å starte juleforberedelser i oktober mnd er alt for tidlig spør du meg :dontgetit:

Lenke til kommentar

La nå folk få lov til å kjøpe marsipanen sin eller julebrusen sin hvis de vil det før desember.. Dere som ikke vil kan jo bare vente.. Ingen som tvinger dere til å kjøpe..

Og jula har ikke blitt værre nå i år.. det var like ille i fjor begynnte tidlig oktober da også..

Lenke til kommentar

Og som butikkansatte kan jeg vente meg masse unødvendig kjefting, trusler og surmuling fra stressede folk langt før 1.desember fordi folk blir så påvirka til å shoppe som en gal lenge før det i hele tatt er advent.

Ja det har faktisk vært så ekstremt at noen har truet meg for ingenting.

Sånne ting ødelegger min forhold til jula faktisk. Fordi jeg begynner å forbinde jula med disse negative tingene. Og det ENESTE positive er i selve 24/12. Blir litt vanskelig å komme i stemning når man har blitt drittkastet hver dag i 2 mnd.

Lenke til kommentar

Det er greit nok at de begynner å selge SMÅTT men når de pynter butikkene i oktober, da går det i surr for meg!

Når de nettop fikk inn marsipan på shell så spurte jeg dem hvorfor i alle dager sette ut marsipanen så tidlig?

Jeg fikk til svar:

Bortsett fra all drivstoff er marsipan det vi tjener inn best på i året. (inkl. Påske masripan)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...