Gå til innhold

Jul i oktober, jeg blir kvalm!

Feh

Anbefalte innlegg

Joa... har vel fått en liten sånn holdning etter hver jeg og, men julen har alltid vært en spesiell tid for meg helt siden jeg ble født... Da jeg var liten varte jo julen bare fra 1-26 desember, så var den omtrent slutt...

Jeg leste den tegneserien der... jeg må inrømme - jeg er en julesynder i otkober :p bare MÅTTE smake på marsipanpølsene :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja... kvalm er vel ikke rette orde!

Men at julestemning gjør deg kvalm det syns jeg er trist på dine vegne.

At du i det hele tatt lar deg irritere av reklame er også bortkastet.

Jul er egentlig rett rundt hjørne, det er 5 uker til desember og det er ikke lenge.

Veldig lite faktisk, jeg syntes nå det er koselig med jul og har ikke noe imot at det kommer så tidlig på året...

Men jeg støtter det for all del ikke... men å irritere meg over det, det er å gå litt langt.

Svein :)

Lenke til kommentar

Jeg simelten elsker julestemning og jula, men pga. at den kommer så tidlig gjør at den liksom aldri når noe toppunkt. Den begynner nå og når den egentlig skulle kommet rundt desember tider og frem mot julaften så er den liksom oppbrukt... hele kjøpefesten gjør en bare dritt lei hele greia.

Lenke til kommentar

Jeg elsker julen over alt på jord. Det er ingenting som er koseligere. Jeg kommer i stemningen i oktober, og den forsvinner en gang ut i februar. Jeg elsker å kjøpe gaver, få gaver, gi gaver, gå med bøsse en kjølig søndagsmorgen med en venn, synge, dekorere juletreet. Jeg elsker jul.

Neste år skal den begynne i august. Det blir sweet.

JULEBRUS ALL YEAR ROUND!

Lenke til kommentar
Jeg vurdere å la være å handle gaver i år, og returnere de jeg selv får.

5063136[/snapback]

Greitt at du ikke kjøper julegaver selv, men å returnere de du får? Stakkars de som brydde seg om å kjøpe deg en gave! :ermm:

Du burde kanskje si det til dem før de kjøper gaver til deg, så slipper der å ta seg bryet!

Lenke til kommentar
Jeg vurdere å la være å handle gaver i år, og returnere de jeg selv får.

5063136[/snapback]

Greitt at du ikke kjøper julegaver selv, men å returnere de du får? Stakkars de som brydde seg om å kjøpe deg en gave! :ermm:

Du burde kanskje si det til dem før de kjøper gaver til deg, så slipper der å ta seg bryet!

5063423[/snapback]

Selvfølgelig. Men det dukker alltid opp noe uventet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hørte at en i klassen sa idag: "Kom i skikkelig julestemning idag, strømmen gikk mens jeg drakk julebrus".

Jula starter ikke før advent/1. desember, det må de j*klene som sitter på pengepungen lære seg!

Lenke til kommentar

Hadde selv tenkt å poste Gi Oss Jula Tilbake, men så dukket denne tråden opp. :)

For et par år siden bestilte jeg masse sånne klistremerker, som jeg klistrer på julevarer som jeg finner i butikker rundt omkring. Som en protest. Synes det er fælt at jula kommer så tidlig. De ødelegger den bare. Var på Rimi i dag, og der hadde de julepepperkaker, julebrus og masse annet. Har til og med kommet julenisse på Coca Cola-flaskene. :(

Håper virkelig alle som bryr seg, lar være å kjøpe disse varene.

Lenke til kommentar
For et par år siden bestilte jeg masse sånne klistremerker

5064918[/snapback]

Har to ark med slike klistermerker igjen.. Jeg trenger en refill snart :)

5064939[/snapback]

Ja, men nå ser det ikke ut til at det går an å bestille klistremerker lengre. :( Og jeg som hadde tenkt å bestille et par store esker (de var jo tross alt gratis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...