lærer'n Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Vet ikke om dette er helt riktig forum å legge dette på, men fant ikke noe bedre... Har et forum som jeg har adm ansvaret for og det er blitt hacked av noen som kaller seg secretlyx. Er det noen som vet hva dette er og hvordan man går frem for å kjøre backupen? Hvordan kan man sikre et phpbb forum mot ting som dette? forumet er/var her HER Mvh Lærer'n Endret 26. oktober 2005 av lærer'n Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) hmmmm morro Kan du logge deg på domene kontoen din ? tror det er den som er hacket jeg Så har han kjørt redir på til sin side! eller du kan ringe han person: Cuneyt Yagiz address: Gaziosmanpasa Bulv Sureyya Reyent Is Merkezi No 30/507 Alsancak Izmir e-mail: [email protected] phone: +90 232 441 06 78 nic-hdl: CY77-RIPE source: RIPE # Filtered Endret 26. oktober 2005 av ^Sniper Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan logge meg på "xpanelet" til domenet ja.. og "hovedsiden" er ikke hacket, så det tyder vel på at det er i forumet han har herjet, eller tenker jeg feil? Hvor finner man og hvordan fjerner man evt en slik redir, som du snakker om? Mvh Lærer'n Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sjekk i index.php fila eller i configfila til serveren, der vil det da være en link til flash fila som åpnes nå. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 OT: hvilke programm kan du bruke for å lage en slik LOGO... den va sinnsyk tøff. On topic: Siden heter jo "secretlyx" og er du liksom hacket av domene administratorene? Vegard Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 On topic:Siden heter jo "secretlyx" og er du liksom hacket av domene administratorene? Vegard 5062998[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det virker jo bare som han har fucket linkene dine, slik at linkene ikke leder der de skal, men i steden til en av sidene hans... Visst du er admin på forumer skal det vel ikke være noe problem å forandre de tilbake? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ser ut som han fant ut av det, var vel berre ein omderigert link i indexen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå