Big SturL Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 En kamerat av meg har et problem med maskinen sin. Den yter ikke så godt som den skal, og den får ofte blåskjerm. Blåskjermen ser sånn ut: Hardwaren han sitter på er som følger: Epox s939 nForce 4 Ultra HK AMD 3800+ Sapphire X800XL Twinmos PC3200 1GB Q-tec (lol²) PSU Jeg mistenker at blåskjermen er forårsaket av at strømforsyningen er så ustabil at den leverer ut feil volt og får systemet til å krasje. Mulig at jeg tar feil, men det er jo derfor jeg spør her... Kan noen hjelpe meg/han? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Strømforsyningen må byttes ut før maskinen skal bli stabil. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dette er en bærbar maskin - ikke lett å bytte powersuply der. Søk på begrepet etter "Stop:" på google eller yahoo. Det kan være du finner løsning der. Hvis dettte ikke hjelper ville jeg reinstallere Windows (er vanligvis ikke fan av denne løsningsmetoden - men den kan løse problemer rundt feil i Windows eller drivere), eller kjøre minnetest med mem86. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Dette er en bærbar maskin - ikke lett å bytte powersuply der. Søk på begrepet etter "Stop:" på google eller yahoo. Det kan være du finner løsning der. Hvis dettte ikke hjelper ville jeg reinstallere Windows (er vanligvis ikke fan av denne løsningsmetoden - men den kan løse problemer rundt feil i Windows eller drivere), eller kjøre minnetest med mem86. 5063882[/snapback] Ganske sikker på det bilde av laptopen er bare for å "vise" hvilken feilmelding han får. se specca Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke akkurat fått inn nødvendig informasjon enda... Poster dette for å holde tråden i live:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå