Gå til innhold

Mulig ny Nokia (N71)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På disse bildene må jeg si den ser forferdelig stygg ut, men får håpe det bare er denne prototypen eller dårlige bilder :)

Bare så det er nevnt, det står i artikkel at den skal komme i 2007, men det stemmer ikke. 2006 som er rett, i følge mange kilder på andre fora.

Når det er N-serie mobil regner jeg med at det blir ganske heftige spesifikasjoner, så det rettferdiggjør kanskje størrelsen litt.

Lenke til kommentar
Bare så det er nevnt, det står i artikkel at den skal komme i 2007, men det stemmer ikke. 2006 som er rett, i følge mange kilder på andre fora.

Det står jo i artikkelen det linkes til at 2007 sannsynligvis ikke er riktig?

5063307[/snapback]

Hehe, okay. Var faktisk ikke inne på artikkelen, hadde bare lest at mange steder skrev denne skulle komme 1. kvartal 2007, mens 2006 var det riktige. Da er det jo greit at folk vet det :)

Lenke til kommentar
Sier litt om mobil-kunnskapen til Nettavisen når de faktisk ikke er sikker på om det er 2006 eller 2007...

5065529[/snapback]

Faktisk synes jeg det sier mer om korrekturlesinga deres, er ganske lett å skrive 2007 i stedet for 2006, vettu. :!:

Det kan jo hende du har rett, ITavisen er jo ikke spesialisert på mobiler ;)

Lenke til kommentar

Er da ikke så utrolig klanderverdig at de skriver 2007. De første stedene hvor bildene og ryktene lå ute sto det 2007, og da er vel det det rette å skrive hvis man bruker de som kilde.

Uansett, spiller vel liten rolle når man vet det er 2006 som er det riktige.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...