samye83 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Kjøpe meg nye corsair xlpro brikkene. For de som kjenner til rambrikkene er det lys på toppen som lyser etter hvor hardt rambrikkene jobber. Det er 3 grønne, 3 gule og 3 røde. Mine brikker lyser hele tiden med et av de røde lysene. Dvs de jobber nesten kontant hele tiden. Spørsmålet er da, jobber ram hele tiden i et system? Og for de som har xlpro brikkene, hvordan lyser deres brikker i idle? Endret 26. oktober 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har DDR2 Pro brikker, lyset lyser opp og ned hele tiden på de. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hmmm... mine grønne og orange lysdioder lyser hele tiden, det er de røde diodene som rører på seg. Kan det være noe galt med rambrikkene? Eller det det systemet som jobber hele tiden? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva slags operativsystem er det snakk om her? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Windows xp pro Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har du mange prosesser som kjører? Det kan være årsaken til at det blinker. De lysene angir jo minnebruken i sanntid. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg starter jo opp med de vanlige tingene som startes opp med windows. Også har jeg diverse ting i oppgave linjen. Kanskje vil sikkerhetsmodus vise meg om det er noe galt med lyset eller ikke, siden veldig få prosesser blir startet i sikkerhesmodus. Men jeg har jo testa disse rambrikkene litt nå. Akkurat nå kjører jeg 215 fsb med 2.3.2.5 timings. Skal gå sakte oppover å se hvor langt de brikkene vil gå. Testet med everest og sandra og resultatet er ganske lik de på nettet. Ekstrem lav aksesstid, på 29 ns. Mine gamle XMS3200C2 brikkene klarte rundt 45 ns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå