ssswopp Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hallo.. er litt lei av min 17"crt skjerm nå.. å lurte på om jeg kunne bruke tven min som skjerm..? jeg bruker datan til film/spill osv.. så jeg lurte litt på om tv vil funke bra osv?? hvordan kabler trenger jeg??(hvis jeg trenger??) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Se film burde gå bra ... spill det avhengier litt av hvilken tv du har . Du skal ha en god tv dersom du skal kunne spille på et akseptabel kvalitet . For å få video ut til å fungere trenger du -S-video kabel (dersom du har Svideo UTGANG (er på alle skjermkort som har tv ut i dag) og INNGANG på tven) - Dersom Skjermkort har Svideo ut som det sikkert har, men Tven har scart evnt phono ingang finnest det overganger fra Svideo til Scart/phonoplugg. Dersom du må bruke phono kan du kjøpe en kabel som går fra Svideo til phono kontakt. Litt bilder: Phono plugg ser slik ut : Svideo til phono ser slik ut : eller Scart med Svideo og phono inngang ser slik ut : Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 ok..tusen takk!! trur d blir no shopping på meg nå ass.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvis du ønsker å bruke TV til vanlig databruk så blir du meget skuffet. Bildet blir så dårlig at det er ubrukelig. Det spiller ingen rolle hvilken kabel du bruker - TV kan bare brukes til film og spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå