Gå til innhold

Brenne bilder over på DVD-RW

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ta backup av alle bildene mine på DVD-RW.

Jeg har ca 2,5 Gb med bilder som skal over på 4,7 Gb cd.

Kan jeg legge mine 2,5 Gb inn på den cd og alikevel bare fylle på den ved senere anledning til det blir 4,7Gb tilsammen?

En komips fortalte meg av man ikke kan bruke filene på cd`en før man "lukker" den??

Dette synes jeg virker merkelig

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg legge mine 2,5 Gb inn på den cd og alikevel bare fylle på den ved senere anledning til det blir 4,7Gb tilsammen?

Det kan du gjøre. Da må du huske å velge å brenne en multisession DVD.

En komips fortalte meg av man ikke kan bruke filene på cd`en før man "lukker" den??

Dette synes jeg virker merkelig

Noen som vet??

Hvis du velger å brenne en multisession DVD, mener jeg å huske at det er bare Windows XP som støtter dette, mao dersom du sitter på en Windows 9x/2000 vil du ikke få tilgang til filene. Hva med andre operativ systemer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Tror multisession har mer med brenneprog og brenner å gjøre enn operativsystem. Bruker du nero så skal det ikke være noe problem.

5062854[/snapback]

Når du prøver å brenne en multisession DVD i Nero 6 før du alltid en advarsel at du trenger Windows XP for å lese session'ene på DVD'en. Tviler på at Nero kommer med en slik advarsel uten grunn. Har selv ikke sjekkett om dette stemmer, siden jeg bare har Windows XP på pcene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...