Gå til innhold

Kabinettbytte; fra Mamoz til Lian-Li


Anbefalte innlegg

Det blir genialt ryddig med den strømforsyninga, jeg har den selv også :) . Det eneste jeg har å klage på er at den bråker litt i meste laget, men ditt oppsett suger ikke så mye strøm så da er den en del mindre bråkete. På mitt gamle socket a system feks, så gikk viftene hele tiden på laveste hastighet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, den funker helt ok. Eneste problemet jeg har opplevd er at den er litt 'løs'. Den sitter ikke veldig godt fast på skjerkortet, noe som kan senke kjøleevnen, i og med at det er vanskelig å se om den ligger oppå kjernen. Ellers er den fin, og du kan bruke vifte i tillegg til den, om den blir for varm. :-)

Lenke til kommentar
Jeg har god plass. Men om du 'jobber' mye med delene dine, så kan det bli trangt.

Da ville jeg kanskje gått for CoolerMaster Stacker.

Tror ikke dette er det største kabinettet. Men fint og praktisk er det.

 

Takk for sist forresten. :-)

5899745[/snapback]

Har også sett på CMS, men designet kan ikke måle seg med PC6070BSCAND.

Jeg "jobber" ikke så mye med delene. Problemet er bare at komponentene blir bare større og varmere.

Får sove litt på saken...

 

Takk for kampen. Vi får gjøre det igjen. ^^

Lenke til kommentar
jeg synes at CMS faktisk er penere enn pc6070 (det er det vi sammenligner med nå right?)

 

spesielt pga perforerte brønndeksler. da blir det pent med led vifter i front ;)

 

men CMS veier jo et halv tonn da  :roll:

5901096[/snapback]

CMS STC-T01 veier 14,3 kg. Den er jo laget av stål.

Lenke til kommentar
Hm... Det var da rart. Fullt mulig at det blir et av CMS-kabinettene. Får tenke litt på det (samt spare litt).

Beklager for alt OT, Petter.

5902794[/snapback]

 

Det spørs litt til hvilket bruk du skal ha det til. Tro meg, stackeren er steintung når du har fått på plass hardware også. Men hvis du skal ha vannkjøling eller et eller annet som tar fryktelig stor plass, så er jo stackeren bedre. Men det er absolutt ikke umulig med vannkjøling i pc6070, det er bare litt dårligere plass :p . Jeg skal selv montere vannkjøling i mitt PC7ASCAND snart. Jeg tror det skal bli grei plass til dual radiator i bunn... :roll:

Lenke til kommentar

med stor vannkjøling så er strackeren genial ja. evetuelt det vannkjølingskabinettet til lian li. stort pent og dypt som f. men noe dyrere enn CMS...

 

men har litt lyst på stacker til filserveren. sku kommet en versjon hvor den nedre delen som er satt av til extra psu var kuttet vekk, for å spare litt vekt og en del plass i høyda

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...