Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor = Dum og naiv - Ustabilt


Anbefalte innlegg

Har testa uten router, men det er ikke der uansett fordi hvis du ser på selve modemet, så slutter lyset å lyse noen ganger, det betyr at MODEMET mister kontakt med internett og all annen aktivitet.

 

Så kanskje noen opplever tull med D-link, men det er nok ikke mer enn alle andre routere, bare ikke alle som gidder å si ifra om det.

 

Men det er selve kontakten med Telenor som er problemet.

5063345[/snapback]

¨

DLink er i mine øyne helt ubrukelig... Har hadt masse DLink produkter og har hadt problemer med alle... 3 DLink 11 mbit WLAN AP som var utrolig ustabile før de til slutt tok helt kveld alle sammen. 1 dlink 54 mbit WLAN som var utrolig ustabilt. 3 DLink routere som var treg og ustabil.

 

Felles for alle disse er at etter at de hadde stått på en stund var det ikke mulig å få kontakt med webadmin sidene uten å trekke ut strømmen på de i noen sekunder.

 

Så at det er mer problemer med Dlink enn andre routere det tviler jeg overhode ikke på...

 

Belkin er faktisk det merket jeg har hadt som er mest stabilt. Aldri noen problemer med det accesspunktet/routeren... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dlink er jo det mest brukte routeren da.. Derfor det kan virke som det er mer feil med dem, men min funker helt perfekt.

 

Jeg tror jeg fant ut av ustabiliteten i nettet her nå.. Jeg så at miltifunksjons printeren min og routeren hadde samme IP adresse, så jeg bytta IP adressa på routeren og nå har nettet kobla fra en gang i et sekund da, men ellers har det ikke skjedd mens før skjedde det rundt 10 ganger i minuttet.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få folk med høy kompetanse til å sitte på KS. For det første er det drepen for all kunnskap og entusiasme over tid, for det andre blir det til at en bruker for lang tid på å løse mer avanserte tekniske problemer. Etter min erfaring skal en i dag (I mange kundeservice-strukturer) ha et første kontaktpunkt med lett teknisk kompetanse som logger problemene som de ikke klarer å gi svar på/løse. Deretter går sakene videre til en 1.linje/2.linje eventuelt 3. linje slik at en får rask respons på telefon og slipper å sitte i 40 minutter å vente.

Lenke til kommentar

TELENOR :nei:

telenor ja...

kundeservice...

jeg fikk mail for ca et halvt år siden om at d skulle bli 4mbit linje på meg...

det har enda ikke skjedd..

så jeg tenker, jeg sender dem en mail :) ser på nettsiden men finner ikke noen mailadresse.. så da må jeg fylle ut et skjema , som låser meg fast til ditt og datt! Hvordan kan jeg kontakte telenor UTEN AT DET KOSTER en fattig student masse penger på support-telefoonen demmers?? (kr 25,91 per min). og ja, fisjåvidt, må jo trekkeut strømmen til routern og modem ca en gang i uka, for det jævla nettet deres klikker.

 

hadde det ikke vært pappa'en min (hehe) som eier og styrer (på papiret) med abonomanget, skulle jeg skifta med en gang, telenor er dyre, ustabile og EIER ikke support...

 

det er vel en grunn til at de omtales endel som Telenor, usaklig, ja, men FOR POKKER!

 

meget irritert over dem, skjønner ikke hvordan de beholder kundene sine!!

må være mange naive kuder!! (som min far's firma) :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...