Gå til innhold

NorthClan - på Daggerspine


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Ja startet nytt guild på Daggerspine igår, NorthClan.

Alliance er siden og vi søker etter ensomme medlemmer som ikke har guild til main-character eller altene sine. Vi tar imot ALLE med åpne armer. Alle levler er velkomne, alt som kan krype å gå av WoW-spillere for å si det sånn. Det eneste er at du må være er norsk. Blir ting bra, så har jeg server og side og hele pakka for å gjøre ting litt seriøst. Så hvis det er noen som er interessert - så er det bare å hoppe på. Vil dere starte en ny character, så levle den gjerne fra bånn i NorthClan. We do.

 

Northclan er for dere som ikke er så ufattelig opptatt av å gjøre 4 set-instance-run om dagen med ûber-guildet for å si det sånn. Slappe av og ikke uroe seg for kick. Det er samme for oss hva dere driver med, bare dere er koselige ... hehe!

 

For kontakt, whisper:

 

- Lòlindir (meg)

- Skymarshall (meg)

- Gjermiss (2nd in command)

- Gjerminator (2nd in command, alt)

 

... så adder vi deg garantert!

 

/hug

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir med, men ikke regn med for mye aktivitet. Og jeg stiller et krav: At du ikke legger ned som forrige gang. Da.. da.. da.. tar jeg deg!

 

Vet ikke helt hva jeg blir. Litt lyst til å prøve Paladin, siden det er lenge siden. Vi får se. Jeg kan kontakte deg in-game når jeg har bestemt meg.

 

/hug

 

EDIT: Nei, kan ikke. :(

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Hmmm.. Jeg var i Hinterlands for.. tja, litt over en uke siden og såg der en player ved navn Skymarshall.. Husker ikke om det var en Human Mage eller noe sånt, men det var vertfall en Mage.. tror jeg vertfall da :) Anywho.. er det mulig det var deg? Var runt ''The Altar of Zul'' vist det er slik det skrivest :p

 

OT: Har et par low-alts som for tiden er guild løse, så når interessen for de dukker frem så kan du regne med og høre fra meg :)

Må først få main char til 60 :yes:

 

/target Skymarshall

/cheer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...