EmmJay Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Paradox Interactive skal nok en gang la oss erobre landområder og knuse keiserriker vi ikke tåler trynet på, denne gangen basert på Avalon Hills brettspill Diplomacy. Les mer Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 ja, der kan de se.. når de roter vekk "Non Disclosure Agreement"en min, blir det jo ikke noen betatesting på meg. men når det bare får 4/10 er jeg nesten glad jeg ikke fikk muligheten til betatestingen. lurer på om de 149 andre også angrer:) Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Veldig bra skrevet omtale. Likte å lese den, selv om jeg ble skuffet over spillet. Hadde forventet mer av Paradox`siste storsatsing Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Ser ut som en kopi av Risk II. Ble skuffet over Diplomacy. Dumt at ikke Hasbro har lagd Risk III. Likte to'ern. Risk er gøy, tror jeg heller spiller det på ordentlig enn å kjøpe dette Endret 26. oktober 2005 av Zuluzion Lenke til kommentar
laerda Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har prøvd brettspillet, og syntes det var kjedelig. Ut ifra artikkelen fårstår jeg det at jeg ikke trenger å prøve dataspillet og. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har ikke prøvd brettspillet fordi det er et spill som nok tar for lang tid. Dataspillet vil uansett miste mye av interaksjonen mellom spillere som er det jeg vil tro er gøy med dette spillet. Det blir ikke det samme foran en PC. Jeg kan tenke meg at dataspillet kan være noe slik som axis & allies dataspillet som var det dårligste dataspillet jeg har prøvd Lenke til kommentar
goggen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gary Grigsby’s World At War kan være et alternativ innen denne sjangeren, kom tidligere i sommer. Dog finnes det såvidt jeg vet ikke i butikker her til lands, akkurat som med så mange andre spill fra Matrix Games http://pc.ign.com/articles/594/594915p1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg