mbergseth Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har ein Ekstern Harddisk via USB, og den blir sjekket av scandisk kvar gong eg starter maskinen, kvifor, Korleis kan ein utbedre det? Trur ikkje det er noko med avslutninga av windows, fordi visst eg koblar ut harddisken og slår av maskinen og kobler hardisken inn igjen før eg starter den vil den og kjøre scandisk. I hendelses loggen for system for eg denne meldinga opp som feil: Filsystemstrukturen på disken er skadet og kan ikke brukes. Kjør verktøyet for kontroll av disk på volumet H:." Der er 200kb i skadd sektor på hardisken, men det er no ikkje noko å gjere med vel? så kvifor får eg scandisk opp kvar gong eg startar maskinen med hardisken i. Eg får også ein varsel lyd når eg slår av maskinen som eg ikkje får sjå kva det er før maskinen slår seg av, men når eg går inn på hendelse loggen for Program får eg opp denne meldinga: Windows lagret registeret for bruker MAVERICK\Marius mens et program eller en tjeneste brukte registeret under avlogging. Minnet brukt av brukerens register er ikke frigitt. Registeret vil bli lastet ut når det ikke lenger er i bruk. Dette skyldes ofte at tjenester kjører som en brukerkonto. Prøv å konfigurere tjenesten til å kjøre i enten LokalTjeneste- eller NettverksTjeneste-kontoen. Dette har ikkje skjedd før etter siste reinstalasjon av maskinen, kva kan dette kome av? Håper det er nokon som har eit svar? P.S. Eg bruker Windows XP SP2 Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Der er 200kb i skadd sektor på hardisken Ja da vil du få scandisk til evig tid eller du kan prøve ett programs som heter PerfectDisc 7 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Kan du ikke prøve feilsøking på disken: reparer feil i filsystem automatisk eller søk etter og prøv å reparere skadede sektorer du kan også ser etter en diagnose verktøy på HD leverandøren sin side ( Seagate ATA/SCSI har f.e. SeaTools ) lykke til Endret 26. oktober 2005 av gaggen Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) eller du kan prøve ett programs som heter PerfectDisc 7 5062053[/snapback] Er ikkje dette berre eit defragmeterings program da? Kan du ikke prøve feilsøking på disken:reparer feil i filsystem automatisk eller søk etter og prøv å reparere skadede sektorer du kan også ser etter en diagnose verktøy på HD leverandøren sin side ( Seagate ATA/SCSI har f.e. SeaTools ) 5062397[/snapback] korleis søker du etter skadde sektorer og reparerer dei? (beklager visst det er eit dumt spm) Har prøvt og søke i filsystemet med rep feil automatisk. også disk overflate, det var då det skjedde, fordi eg hadde ei mappe med musikk som eg ikkje fekk opnet, då kjørde eg Scandisk, sida det har det vore problem med skadd sektor Endret 26. oktober 2005 av mbergseth Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) korleis søker du etter skadde sektorer og reparerer dei? (beklager visst det er eit dumt spm) høyreklikk på den disken du vil kontrollere, egenskaper>verktøy>kontroller>alternativer for diskkontroll> reparer feil i filsystem automatisk eller søk etter og prøv å reparere skadede sektorer velg den du vil ha ( du må starte maskinen på nytt, tror jeg ) lykke til ps, jeg fant dette program: HDD Scan and Repair på denne side: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002632 Endret 26. oktober 2005 av gaggen Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 ps, jeg fant dette program: HDD Scan and Repair på denne side: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002632 5063926[/snapback] Takk. Veldig fin program, men eg får ikkje sjekke harddisken på det programet sikkert noko med USB fordi det er ekstern harddisk, men eg lette litt og fann HDD Regenerator, der får eg sjekke den, men det tar tid, etter ca 6 timer har den komt seg 5Gb av 153Gb. Så det blir no vel nokre døgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå