Tuffeluffe Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hei! For øyeblikket sitter jeg med ei gammel Dell mus, og vurdere å bytte den ut med en nyere en. Men så er da spørsmålet, hvilken? Jeg har sett på Logitech G5, og syns den ser ganske god ut, men så har jeg lest rundt på forumet at den har problemer med tøymatter. Jeg har denne matta : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGDESPADL Vil den fungere bra med Logitech G5? Noen som har noen erfaringer de vil dele? Endret 26. oktober 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
recepforsale Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg har ikke så mye pailing på angoende tøymatter, men på hardware.no sto det at det fungerte bra på gjennomsiktige musmatter, men det er feil!! jeg har G5 selv og den funker ikke på gjennomsiktige matter Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Da var G5 bestilt Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! For øyeblikket sitter jeg med ei gammel Dell mus, og vurdere å bytte den ut med en nyere en. Men så er da spørsmålet, hvilken? Jeg har sett på Logitech G5, og syns den ser ganske god ut, men så har jeg lest rundt på forumet at den har problemer med tøymatter. Jeg har denne matta : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGDESPADL Vil den fungere bra med Logitech G5? Noen som har noen erfaringer de vil dele? 5061821[/snapback] Fungerte dårlig med min Qpad. Eller den funker ok, men den liker ikke ekstremt kjappe bevegelser, som for eksempel hvis man har folk bak seg i CS og må snu seg fort som faen... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvilken museamatte bruker du nå da? Får bare ta vekk musematta mi når jeg får musa, og spille på pulten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå