Joachim_F Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den populære tyskeren Uwe Boll har skaffet seg rettighetene til å lage film basert på Postal 2. Les mer Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den mest useriøse resigøren + det mest useriøse spillet = Det er bra Uwe Boll bare satser på filmer som garantert kommer til i bli suksesser ja Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nei!! Denne filmen kommer bare til å bli håpløs! Men, er bra Boll satser på spill titler som virkelig blir elendige... så slipper vi i alle fall å bli skuffet Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 "Til det amerikanske nettstedet GameSpot har Uwe Boll fortalt at filmen blir en slags blanding av Pulp Fiction, Falling Down og Wag the Dog." HAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Artikkel-skriver, var du ironisk da du sa "Nå har alle gameres favoritt-tysker, Uwe Boll..."? Omtrent ALLE gamere HAAATER jo Uwe daa! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ja, håper han var ironisk. Har ennå ikke oppdaget en gamer(filmentusiast) som har noe positivt å si om denne mannen. Det har jo rett og slett vært reinhakka dritt det denne mannen har prestert å få på lerretet. Kan ikke fatte og begripe hvor han får pengene og ressursene fra?? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Pulp fiction, ok Falling down, denne filmen kunne jo hatt navnet postal Wag the Dog? (edit: her skulle det vært tre spørsmålstegn, for å vise at jeg var som denne karen -> ) En stund siden jeg så den filmen, men utifra det jeg husker må man være ganske oppfinnsom for å få noe fra den inn i postal "storyen".... ...eller, det er digitale katter da Endret 26. oktober 2005 av Civilix Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Blir spennende å se resultatet da Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Wow, det beste innan dataspel og det beste innan filmskaping møtast endeleg! Det må berre bli dritbra! Den skal nok rett inn i DVD-samlinga mi mellom "Hercules i New York" og "U.S. Samurai". Kay Lenke til kommentar
Mi77ion Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Den populære tyskeren Uwe Boll har skaffet seg rettighetene til å lage film basert på Postal 2. Les mer 5061750[/snapback] Samme regissør som skal lage Far Cry filmen og har lagd Bloodrayne. Eller hva med Alone in the Dark. Her snakker vi kvalitetsfilmer. En regissør som virkelig kan sine saker. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Nei, nei, nei. Jeg har ikke tenkt å se filmen om det kommer til å være noe dyremishandling med. Jeg tåler bare ikke slikt :'( Og hva slags historie skal være der? Gå og kjøpe melk? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Og hva slags historie skal være der? Gå og kjøpe melk? 5062725[/snapback] Klart!! Kjøpe melk er jo Storyen i Spillet så.. Men Når det er Uwe som lager den: Handlingen utspiller seg i 3098 og verden er overtatt av tre-spisende Space-frogs. For å redde verden må Postal-dude oppsøke den allmektige speis-hamser`n som ruler alt! For å komme dit må han slakte for fote zombis, som har mutert slik de kan fly og pisse brennede bensin... Etter å ha sett et par av filmene hans, VET jeg hvor "flink" han er til å brukle orginal story`n. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Wow, det beste innan dataspel og det beste innan filmskaping møtast endeleg! Det må berre bli dritbra! Den skal nok rett inn i DVD-samlinga mi mellom "Hercules i New York" og "U.S. Samurai". Kay 5062620[/snapback] Hva? Har du ikke US Seals da? Den eier! Muligens en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett! (definitivt den dårligste jeg eier)! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva? Har du ikke US Seals da? Den eier! Muligens en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett! (definitivt den dårligste jeg eier)! 5063224[/snapback] Skal mykje til for at den er dårlegare enn US Samurai (òg kjent som "My Samurai"), men om eg kjem over den i tilboskorga på Spaceworld ein gong, er eg villig til å gi den ein sjanse. Kay Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Verste er vel at fyren her faktisk TJENER penger på å lage møkk. Han har utnyttet et sykt smutthull i tysk-skattelovgivning som gjør at han tjener penger på å gå i minus! Slå den dere! http://www.cinemablend.com/feature.php?id=209 Men det ryktes at januar 2006 vil være slutten på denne "herlige" muligheten han får. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Kayjay, Uwe har faktisk TAPT penger på flere av filmene sine (deriblant begge de to filmatiseringene av spill). Endret 26. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Eg begynte med ein gang å nynne på E-type låta " Here I go again osv..." Endret 27. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jaja, han får ta seg ut, ingen kan få meg til å sjå filmane hans uansett. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 oppsøke den allmektige speis-hamser`n som ruler alt! 5062823[/snapback] Hva? skal Boo være med også(!), betyr det at Minsc også får en rolle i filmen? Kansje Dynaheir også burde være med, så får ho enderlig bekreftet at Boo er en miniature giant space hamster. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 oppsøke den allmektige speis-hamser`n som ruler alt! 5062823[/snapback] Hva? skal Boo være med også(!), betyr det at Minsc også får en rolle i filmen? Kansje Dynaheir også burde være med, så får ho enderlig bekreftet at Boo er en miniature giant space hamster. 5070626[/snapback] Snakker dere gresk nå? Jeg skjønner ingne ting. Hva er det dere snakker om, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg